از ۲۰ طرح صنعتی در شهرک صنعتی مازندران بهره برداری می شود\
  • در چهلمين سال انقلاب ؛

از ۲۰ طرح صنعتی در شهرک صنعتی مازندران بهره برداری می شود

  • کد خبر: 215743
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1397 - 11:15

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌برداری ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی جدید در استان، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 سید مصطفی موسوی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه های ویژه و متفاوتی برای میزبانی از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: به برکت انقلاب اسلامی، اولین شهرک صنعتی در سال ۱۳۶۹ در بابلکنار ایجاد شد که در حال حاضر ۴۰شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد شده است.

موسوی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی مازندران نسبت به کشور، دارای دو دهه عقب ماندگی می باشد اظهار داشت: با توجه به تمام شرایط، هم اکنون ۱۶۱۴واحد تولیدی بهره‌بردار 27513 میلیارد ریال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی چمستان، جویبار، بشل، شورمست، ساری، شهدای محمودآباد، لاریجان و نواحی صنعتی نعمت آباد و گلوگاه آماده بهره‌برداری و افتتاح می باشند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه برای ایجاد و راه‌اندازی این ۲۰واحد جدید در استان، مبلغ ۱۴۳۵میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد واحد تولیدی، برای ۳۸۱نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

موسوي بيان داشت: اين واحدهاي توليدي در زمينه صنايع غذايي، سلولزي، برق، الكترونيك و فلزي فعاليت مي كنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار