طرح کاشت یک میلیون اصله نهال همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در زمره برنامه میراث ماندگار\
  • مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در برنامه زنده تلویزیونی افق فردا مطرح کرد:

طرح کاشت یک میلیون اصله نهال همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در زمره برنامه میراث ماندگار

  • کد خبر: 215757
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1397 - 11:16

استنادنیوز؛مهندس سید محسن موسوی تاکامی  اظهار کرد: طرح کاشت یک میلیون اصله نهال همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در زمره برنامه میراث ماندگار با دستور استاندار مازندران در سراسر استان عملیاتی شد

مهندس سید محسن موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری،در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میهمان برنامه زنده تلویزیونی افق فردا در شبکه استانی مازندران بود.

مهندس سید محسن موسوی تاکامی در این برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: طرح کاشت یک میلیون اصله نهال همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در زمره برنامه میراث ماندگار با دستور استاندار مازندران در سراسر استان عملیاتی شد.

وی افزود: بر اساس این طرح 430 هزار اصله از سوی منابع طبیعی در قالب نهال درختان جنگلی در عرصه های منابع طبیعی کاشته خواهد شد.

به گفته ایشان، همچنین 670 هزار اصله نهال در مبادی ورودی شهرها، روستاها و حاشیه ره های مدارس و دانشگاه های استان غرس می شود.

موسوی تاکامی در برنامه تلویزیونی افق فردا در شبکه مازندران ضمن بیان این مطلب که زنگ پایان عملیات کاشت یک میلیون اصله نهال، 15 اسفند همزمان با روز درختکاری خواهد بود، گفت: مزیت این طرح باعث توسعه طرح های نهال کاری در گستره ی استانی و کاشت نهال مطابق با آب و هوای منطقه خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در ادامه از تهیه، تدوین و ارائه برنامه صد روزه این اداره کل به استاندار محترم، خبر داد و اشاره کرد: در راستای نامه ابلاغی استاندار محترم مبنی بر تدوین برنامه صد روزه دستگاه های اجرایی تحت عنوان کارهای فوق العاده خارج از فعالیت های روزمره و روتین، این اداره کل جز اولین دستگاه هایی بود که برنامه عملیاتی و فعالیت های مهم خود را تهیه، تدوین و ارائه نموده است.

سید محسن موسوی تصریح کرد: اهم فعالیت ها و اقدامات مرتبط با این دستگاه شامل مدیریت آب های سطحی کنترل سیلاب و مبارزه با فرسایش و بحران آب با هدف پشتوانه سازی بخش کشاورزی و رسیدن به بحث توسعه پایدار بوده و از طرفی در راستای تثبیت مالکیت دولت و حفاظت از عرصه های منابع ملی و انفال نیز، بحث کاداستر اراضی ملی در دستور کار جهت اجرا قرار گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار