پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر\
  • با فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب صادر شد؛

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

  • کد خبر: 215767
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1397 - 12:00

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ متن پیام «عسکری نیکزاد» به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بهمن 97 طلیعه ی چله ی انقلاب اسلامی، بشارت دهنده ی ایام باشکوهی است که به اذعان متفکران سیاسی برجسته ی دنیا، نه تنها برای ایران بلکه سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی جهان و نقطه‌ ی عطفی در روند مبارزات یک ملت در ایجاد تحولات عظیم در عرصه های مختلف سیاسی،عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می آید؛ جنبشی که با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) آغاز شد و با برچیدن یکباره ی بساط استعمار به ثمر نشست تا الگویی شایسته برای سایر ملت ها برای بیداری و جهت دهی آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.

اینک پس از گذشت چهل سالِ پُرافتخار از عمر انقلاب، خداوند را شاکریم که حاصل واکاوی عوامل تکامل و بررسی این مسیر چهل ساله،کارنامه ای درخشان از دستاورد هایی شگرف است که می توان از عملکرد دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت، به عنوان نمونه ای مثال زدنی از این کارنامه ی زرین، یاد کرد ؛ افتخارات شایانی مانند تربیت دانشمندان ارزشمند در تخصص ها و سطوح مختلف از جمله دانش هسته ای و 1درصد برتر دنیا،رتبه های برتر المپیادهای جهانی دانش آموزان ، نزدیک شدن به ریشه کنی کامل بیسوادی و رسیدن به اهداف بلند آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین و ... که تنها نمونه ای از دستاوردهای بی شمار است که در این مختصر گنجانده شده است.

فرهنگیان فرهیخته، همکاران گرامی! دهه فجر برای همه ی ما یادگار روزهای شورانگیز بهمن ماه 57 و یادآور نقش یاران شهیدمان در پیشبرد نهضت و پیروزی انقلاب است؛ رسالتی بزرگ که اینک به گونه ای دیگر، بر شانه های ما قرار گرفته تا با ایجاد روحیه تعهد و تقویت خودباوری در دانش آموزان، هدایت گر آنان برای رسیدن به آرمان های والای نظام، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید باشیم.

فرزندان دلبندم، دانش آموزان عزیز، که بارقه ی روشن نگاهتان خبر از امید به آینده ای درخشان دارد و در دلهایتان شوق سربلندی ایران عزیز موج می زند؛ بر شماست که با کوشش شایسته، پرهیز از انفعال و گرایش به ارزش های معنوی به شناخت بیشتر دستاوردهای انقلاب و آگاهی بیشتر از آرمان های والای امام راحل(ره) و شهیدان اهتمام ورزیده تا در آینده سکانداری لایق برای کشتی انقلاب و رساندن آن به سرمنزل مقصود باشید.

در پایان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و آرزوی توفیق الهی جهت حفظ ارزش های واقعی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با وعده ی دیدار با مردم فهیم مازندران، در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه، آرزومندم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برای همگان گوارا و به یادماندنی باشد.

عسکری نیکزاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار