افزایش 10 درصدی حجم گاز تحویلی از خطوط لوله منطقه 9 عملیات انتقال گاز در 9 ماه اول سالجاری\
  • مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز :

افزایش 10 درصدی حجم گاز تحویلی از خطوط لوله منطقه 9 عملیات انتقال گاز در 9 ماه اول سالجاری

  • کد خبر: 215772
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1397 - 12:56

استنادنیوز؛رسول داودی نژاد از افزایش 10 درصدی حجم گاز تحویلی از خطوط لوله منطقه 9 عملیات انتقال گاز در 9 ماه اول سال خبر داد

 با اعلام این خبر اظهار کرد: حجم گاز تحویلی به استان های تحت پوشش منطقه، شامل مصارف نیروگاه ها، CGS های شهری، در 9 ماه اول سال97 به به میزان 10 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: میزان حجم گاز عبوری نیز در سال 97 به میزان 2 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز، در آستانه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب، صنعت گاز را به عنوان انقلابی ترین و خود کفاترین صنعت برشمرد و افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسعه همه جانبه و پایدار این صنعت بوده ، بطوریکه در حال حاضر همزمان با گازرسانی به اکثر شهرها، بیش از 27 هزار روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

داودی نژاد بیان کرد: با فرهنگ سازی مناسب در خصوص استفاده صحیح از این انرژی، علاوه بر اشتغالزایی، کمک شایانی به کاهش آلودگی محیط زیست ،هوا و نیز افزایش امید و نشاط در زندگی و معیشت مردم می شود.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در پایان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات مؤثر و مخلصانه تمامی پرسنل منطقه اعم از عملیاتی و ستادی، اظهار امیدواری کرد: همکاران ساعی منطقه با همت و تلاشی مضاعف در سال جاری، در راستای تحقق اهداف شرکت انتقال گاز ایران به وظیفه سازمانی خود که همانا تداوم مستمر در انتقال گاز است به نحو شایسته ای عمل کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار