سقفی برای پذیرش بیماران اورژانسی در مراکز درمانی قائل نیستیم\

سقفی برای پذیرش بیماران اورژانسی در مراکز درمانی قائل نیستیم

  • کد خبر: 215780
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1397 - 12:32

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: سقفی برای پذیرش بیماران در مراکز درمانی به ویژه برای بیماران اورژانسی قائل نیستیم

رسول ظفرمندبا اعلام اینکه بحث سقف گذاری و ایجاد محدودیت در بیمه سلامت برای بیماران مطرح نیست،گفت: به دنبال مدیریت هزینه در سطح مراکز دولتی و بیمارستان‌ها هستیم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: برابر اسناد سال‌های گذشته که موسسات درمانی در اختیار ما قرار دادند مقرر شد که در کشور مدیریت هزینه برای درمان انجام شود و این موضوع در مراکز درمانی هم لحاظ شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت در هزینه مراکز درمانی و جلوگیری از جراحی‌های غیرضروری محدودیت نیست، ما هم تاکید داریم که برای بیمار اورژانس نمی‌توان حد و مرز قائل شد.

وی با اعلام اینکه ما سقفی برای پذیرش بیماران نداریم، تصریح کرد: این مطالب را به واسطه اسنادی که همکاران مراکز درمانی برای ما ارسال کردند اعلام می‌کنیم.

ظفرمند تاکید کرد : اسناد دریافت شده نشان می‌دهد که بیمه سلامت متناسب با نیاز مراکز درمانی اعتبار اختصاص داده است و حتی سقف پذیرش کمتر از اعتبارات در اختیار آنها است.

وی گفت: ما مجاز به ایجاد محدودیت برای پذیرش بیماران در مراکز درمانی استان نیستیم، در سال جاری حدود 340 میلیارد تومان اعتبار برای مراکز درمانی اختصاص دادیم، برآورد ما این است که این اعتبارات هم جذب نمی‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار