پرداخت مطالبات سال ۹۶ موسسات خصوصی طرف قرارداد با بیمه سلامت مازندران\

پرداخت مطالبات سال ۹۶ موسسات خصوصی طرف قرارداد با بیمه سلامت مازندران

  • کد خبر: 215797
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1397 - 11:22

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مطالبات موسسات بخش خصوصی طرف قراداد با اداره کل بیمه سلامت مازندران تا پایان سال ۹۶ صد در صد پرداخت شده است

دکتر رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: با تخصیص اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال از سوی سازمان بیمه سلامت ایران به بیمه سلامت استان مازندران، تمام مطالبات بخش خصوصی شامل پزشکان،داروخانه ، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و رادیولوژی و ... به طور کامل تا پایان سال 96 پرداخت شده است.

وی با بیان این که تأمین اعتبارات مورد نیاز سازمان بیمه سلامت موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و بیمه شدگان خواهد شد ، گفت: پرداخت صد در صدی مطالبات موسسات بخش خصوصی طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت مازندران ، نشان دهنده پیگیری های ارزشمند مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و ایجاد یک انضباط مالی در بیمه سلامت است که این مدیریت منابع منجر به پرداخت منظم مطالبات در سال 97 شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر اعتبارات این سازمان پاسخگوی نیازهای بیمه سلامت در ارائه خدمات نیست و دولت و مجلس شورای اسلامی می توانند با تصویب بودجه مورد نیاز سازمان بیمه سلامت در بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ ، موجب افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات درمانی مورد نیاز و رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی را فراهم نمایند.

دکتر ظفرمند افزود: با توجه به این که بیشترین جمعیت بیمه شده سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند ، حمایت همه جانبه مجلس و دولت در راستای تأمین منابع مورد نیاز این طرح جهت ایجاد آرامش و دلگرمی مردم ، بیمه شدگان و موسسات درمانی بسیار موثر و مهم است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به هزینه سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه سلامت برای درمان بیمه شدگان و قرارداد با بیش از 2 هزار و سیصد موسسه درمانی در سطح استان ، خواستار تخصیص ردیف بودجه مناسب جهت اجرای طرح های ملی نظیر پزشک خانواده و بیمه همگانی سلامت در استان مازندران شد.

لازم به ذکر است حدود نیمی از جمعیت استان مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار