بهره برداري از61 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده اي مازندران با اعتباری بالغ بر 437میلیارد ریال\
  • به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت خواهد گرفت:

بهره برداري از61 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده اي مازندران با اعتباری بالغ بر 437میلیارد ریال

  • کد خبر: 215801
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1397 - 11:41

استنادنیوز؛​مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره برداري61 پروژه عمراني اين اداره كل با اعتباري بالغ بر 437ميليارد ریال در ايام الله دهه فجر خبر داد

مهندس احمد آفرین محمدزاده ضمن اعلام اين خبر افزود: پيروزي انقلاب اسلامي ، ايران را در مسيري نوين قرارداد مسيري كه حيات اجتماعي و اقتصادي را در فضايي معنوي و روحاني به حركت واداشت.
وي ادامه داد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از استعدادهاي نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پيدا نموده و فعاليتهاي بيشماري در بخش حمل و نقل جاده اي در استان به ويژه در دولت تدبیر و امید امكانات گسترده اي را براي توسعه ساير بخشها در استان بوجود آورده است.
مهندس احمد آفرين محمدزاده به بهره برداري از پروژه هاي عمراني اين اداره كل در ايام دهه فجر اشاره و اظهار داشت : از اين رو اين اداره كل در ايام الله دهه مبارك فجر كه فرصت مغتنمي است جهت تجديد بيعت و ميثاق با خون شهدا و ايثارگران انقلاب و مقام معظم رهبري ، توانست 61پروژه عمرانی را با اعتباري بالغ بر437 ميليارد ريال به بهره برداري برساند.
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خصوص پروژه هاي راهداری اين اداره كل عنوان نمود : راه ساخته شده و تحت بهره برداري با گذشت زمان و با توجه به شرايط جوي و طبيعي ، حجم آمد و شد، بار محوري وارده و مشخصات فني و اجرائي اوليه، به تدريج فرسوده و خرابي هايي در آن پديد مي آيد. بنابراين ضرورت دارد با آغاز بهره برداري از هر راهي عمليات نگهداري نيز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداري به انجام رسد تا ضمن افزايش عمر راه از متلاشي شدن آن جلوگيري شود.
وي در ادامه بخشی از پروژه های افتتاحی را اینگونه عنوان نمود: لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی ،فرعی و روستایی استان ،احداث دیوار حائل و ضامن ،مرمت و بازسازی پل، ساماندهی دوربرگردان ها ، احداث ساختمان پلیس راه سواد کوه ، احداث ساختمان پلیس راه گزنک و..... در حوزه راهداري در ايام دهه فجر است.
مهندس احمد آفرين محمدزاده اظهار داشت : در حوزه حمل و نقل نیز در این ایام بهره برداری مجتمع های خدماتی رفاهی جایگاه سوخت سجادی بهشهر ، شرکت سورای مطمئن رسان ایمن جویبار و شعبه مسافربری نعمت محمود آباد در فریدونکنار در دستور کار این اداره کل قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار