مسابقه کتابخوانی سوادآموزانِ دوره انتقال به مناسبت دهه فجر برگزار می شود\

مسابقه کتابخوانی سوادآموزانِ دوره انتقال به مناسبت دهه فجر برگزار می شود

  • کد خبر: 215816
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1397 - 11:43

استنادنیوز؛معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری مسابقه کتابخوانی سوادآموزانِ دوره انتقال به مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر خبر داد.

 «داود تقی نیا» با اعلام این خبر افزود: مسابقه کتابخوانی سال 97، در راستای ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی با مطالعه کتاب «حمایت از کالای ساخت ایران» در میان سوادآموزان دوره انتقال تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران برگزار می شود.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه این مسابقه در روز چهارشنبه 17 بهمن ماه برگزار می شود، تصریح کرد: 3200 سوادآموزِ دوره انتقال در این مسابقه شرکت خواهند کرد و پس از برگزاری مسابقه و اعلام نتایج از 100 نفر برگزیده تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: از جمله اهداف این مسابقه شامل فرهنگ‌سازی و کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مخاطبان، تقویت روحیه خودباوری ملی و مشارکت در بین مخاطبان برای اجرای سیاست های کلان کشور و تشویق مخاطبان و خانواده‌های آنان به حمایت از کالای ساخت ایران است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار