در ایام الله دهه فجر خادمان انقلاب به دیدار صاحبان انقلاب می‌روند\

در ایام الله دهه فجر خادمان انقلاب به دیدار صاحبان انقلاب می‌روند

  • کد خبر: 215820
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1397 - 12:12

استنادنیوز؛مدیرکل کمیته امداد مازندران با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر، مسئولان و خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با شعار "خادمان انقلاب به دیدار صاحبان انقلاب می روند" با مددجویان تحت حمایت دیدار می‌کنند

 رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: یکی از برنامه های این نهاد در دهه فجر دیداربا مددجویان با حضور مسئولان و خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با هدف گسترش فرهنگ انفاق و احسان با شعار "خادمان انقلاب به دیدار صاحبان انقلاب می روند" است که در این دیدارها خیران و مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و در صدد رفع آن بر می آیند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی فنی و حرفه ای و پایدار سازی مشاغل برای ۳۰۰ مددجوی جویای کار و مجریان طرح های اشتغال از دیگر برنامه ها در دهه فجر است، گفت: ۶۰طرح اشتغال در این ایام برای مددجویان تحت حمایت در استان افتتاح می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به واگذاری۵۶ واحد مسکن مددجویی در دهه فجر گفت: عملیات ساخت این واحدهای مسکونی از ابتدای سال‌جاری آغاز شده بود و در دهه فجر به مددجویان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر برنامه های فرهنگی برای مددجویان برگزار می شود، تصریح کرد: جشنواره قرآنی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس از جمله برنامه‌ها است.

نوروزی با اشاره به توزیع ۴۰ هزار سبد کالا بین مددجویان گفت:تهیه این سبدها با مشارکت خیران، دستگاه‌های اجرایی، مراکزنیکوکاری، موسسات خیریه و ... از اول بهمن‌‌ماه شروع و امیدواریم تا پایان سال‌جاری بتوانیم این ۴۰ هزار سبد کالا را توزیع کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار