کاهش هزینه های تولید و فروش با استفاده بهینه از حوزه آی تی برای گردش اطلاعات\
  • مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران اظهار کرد:

کاهش هزینه های تولید و فروش با استفاده بهینه از حوزه آی تی برای گردش اطلاعات

  • کد خبر: 215833
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1397 - 11:37

استنادنیوز؛مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: با امضاء تفاهم نامه همكاري بين شركت شهركهاي صنعتي و سازمان نظام صنفي رايانه اي استان، زمينه همكاري تسريع مي شود

سيد مصطفي موسوي در جلسه با هيأت مديره سازمان نظام صنفي رايانه اي استان، با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی آمادگی همکاری مشترک با اين سازمان را دارد افزود: در حال حاضر، گردش اطلاعات در شهرکهای صنعتی به درستی شکل نمی گیرد و به همین دلیل، هزینه تولید و فروش، بسیار سنگین می شود که تنها راه حل، استفاده از «آی تی» برای گردش اطلاعات است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران با اشاره به اینکه نهادی برای خرید واحدها و تبادل اطلاعات در شهرکهای صنعتی وجود ندارد اضافه کرد: تنها مسیر شفاف و کاربردی می تواند استفاده از ظرفیت «آی تی» و طراحی و راه اندازی سامانه‌ای برای عرضه اطلاعات درباره واحدها و مواد اولیه باشد.

موسوي بیـان کرد: آمادگی واگذاری برخی واحدها در مراکز کسب و کار به سازمان نظام صنفي رايانه اي را داریم تا واحدهای ارائه کننده خدمات، در کنار هم قرار گیرند.

وي با اشاره به راه اندازی نخستین شهرک صنعتی استان در سال 69 افزود: با تشكيل و برگزاري انتخابات در شهركها و نواحي صنعتي، اداره امور و نگهداري شهركها و نواحي صنعتي به شركتهاي خدماتي واگذار شد و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي بعنوان رئيس مجمع شركتهاي خدماتي، تصميم گيري و نظارت مي كند.

موسوی از آمادگی شرکت شهرکهای صنعتی برای تشکیل کارگروهی مشترک و امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان نصر در حوزه «استارت‌آپ‌ها»، «فیبرنوری» و « آی تی» خبر داد و گفت: با هدف آشنایی بیشتر اعضاء سازمان نصر نسبت به فعالیت واحدها، تور صنعتی برگزار شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران نيز در اين جلسه به تشریح فعالیت‌های سازمان نظام صنفي رايانه اي پرداخت و گفت: تاکنون 5 دوره هیأت مدیره با آرای اعضاء آن، انتخاب و مشغول به فعالیت شدند تا در راستای حمایت از فعالان بخش فناوری اطلاعات ‌و رایانه، برنامه‌هایی را به اجرا درآورند.

عباس رمدانی با اشاره به اینکه اعضای سازمان نظام صنفي رايانه اي در شاخه های مختلف شرکتی، فروشگاهی و مشاوران فعالیت دارند افزود: با توجه به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات، کمیسیونهای مختلف در سازمان استانی و کشوری تشکیل شد که اعضاء هیأت مدیره در آن عضویت دارند.

نائب رئیس نظام صنفي رايانه اي کشور با بیان اینکه رشد تکنولوژی سبب ارتقاء فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات در کشور شده اضافه کرد: با توجه به اینکه «آی تی» یکی از زیرساختهای شهرکهای صنعتی است، در همین راستا سازمان نصر آمادگی همکاری با شهرکهاي صنعتی را دارد.

لازم به توضيح است، در این جلسه اعضاء هیأت مدیره سازمان نصر نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون نحوه همکاری با شهرکها و نواحی صنعتی مطرح کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار