شركت شهركهاي صنعتي مرجع صدور مجوز شهركهاي صنفي غيردولتي استان است\

شركت شهركهاي صنعتي مرجع صدور مجوز شهركهاي صنفي غيردولتي استان است

  • کد خبر: 215834
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1397 - 11:48

استنادنیوز؛مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: كارگروه توسعه بنگاههاي خرد و كوچك استان با هدف تسريع در برطرف شدن موانع و مشكلات و راه اندازي شهركهاي صنعتي غيردولتي مازندران تشكيل شد.

سيد مصطفي موسوي در جلسه كارگروه توسعه بنگاههاي خرد و كوچك و متوسط استان كه در شهرك صنفي تخصصي غيردولتي بنكداران برگزار شد افزود: بر اساس قانون، ايجاد و صدور مجوز شهركهاي صنفي غيردولتي به سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و در استانها به شركتهاي شهركهاي صنعتي واگذار شده است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران اظهار داشت: تاكنون مجوز 2 شهرك صنفي تخصصي غيردولتي در استان صادر شده است.

موسوي با اشاره به درخواستهاي متعدد براي ايجاد شهركهاي صنفي تخصصي در استان بيان داشت: با تشكيل اين كارگروه توسعه بنگاههاي خرد، كوچك و متوسط، درخواستها بصورت منظم مورد بررسي قرار خواهند گرفت.

وي تصريح كرد: شهركهاي صنفي همانند شهركهاي صنعتي از همه مزايا و معافيتهاي قانوني براي شهركها نيز برخوردار خواهند شد.

مدیرکل اموراقتصادی استانداری مازندران نيز در اين جلسه گفت: کارگروه توسعه بنگاههای خرد و کوچک و متوسط استان یکی از کارگروههای ذیل شورای برنامه ریزی مازندران است که همه تصمیمات و مصوبه های قانونی آن برای مدیران دستگاههای اجرایی لازم الاجرا است.

گلچوب افزود: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم در داخل شهرها به مکانهای مناسب بیرون شهرها مصوبه های سالهای قبل دولت و نیز تأکید جدی استاندار است.

وی درعین حال بانک کشاورزی را نیز ملزم به پرداخت تسهیلات مورد نیاز شهرک صنفی بنکداران برای تکمیل مراحل ساخت این شهرک کرد و تصريح كرد: انتظار است که این بانک در گذشته که همکاری خوبی داشته در ادامه نیز این همراهی را داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران هم دراین نشست با اینکه مجموعه ای همانند شهرک صنفی بنکداران موادغذایی شهرستان آمل، بتواند در یک جاي متمرکز به صورت هدفمند، پیشقدم در ساماندهی این بخش عمل کند.

محمدپور عمران با اشاره به اينكه من آینده بسیار خوبی را برای شهرک صنفی بنکداران آمل متصور هستم بيان داشت: اینکه بیش از چند هزار نفر در این مجموعه مشغول بکار، خرید و مبادله کالا داشته باشند، انصافاً جای تقدیر وتشکر دارد.

سید جعفر رسولی فرماندار آمل نيز در اين جلسه گفت: قبول دارم که به واسطه برخی سوء تعبیرها و تصمیمهای یکجانبه برخی نهادها، سختی های زیادی متحمل اعضای هیات مدیره شهرک شده بود، اما از همه دستگاههای متولی شهرستانی و استانی درخواست دارم که نگاه حمایتی و کارگشایی برای شهرک داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار