کدام برنامه طنز برنامه جهاد کشاورزی مازندران را به حاشیه برد؟\

کدام برنامه طنز برنامه جهاد کشاورزی مازندران را به حاشیه برد؟

  • کد خبر: 215848
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1397 - 08:42

استنادنیوز؛ مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی مازندران همزمان با دهه فجر در حالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با رفتن مجدد پشت تریبون به نوعی پیش دستی کرد و قائله را ختم کرد.

پیش‌دستی آقای رئیس در پایان دادن به حاشیه یک جشن

 مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی مازندران در سال 97 در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مازندران برگزار شد.

در این همایش از 9 کشاورز نمونه ملی و 43کشاورز نمونه استانی تجلیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیرکل دامپزشکی استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار، مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران و مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی مازندران از مهمانان این همایش بودند.

در این مراسم از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر با اهدای لوح یادبودی تجلیل شد.

اجرای برنامه نمایش طنز نیز در بین سخنرانان از برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

بخشی از اجرای این نمایش که به نظر رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران نیز مناسب برنامه رسمی و جشن نبود و شوخی‌ها تا حدودی از مدار خارج شده بود که عزیزالله شهیدی‌فر زمانی که برای تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برتر به روی سن فراخوانده شد پشت تریبون رفت و نسبت به اجرای این نمایش اعتراض کرد و گفت تا حدودی من آدم شادی نیستم، حتی موسیقی هم گوش نمی‌دهم ولی این حق را می‌دهم که مردم باید شاد باشند و داشتن روحیه شاد انگیزه کار را بیشتر می‌کند اما باید در انتخاب متن و اجرا دقت بیشتری صورت گیرد.

هر چند کسانی که اجرای مراسم را بر عهده داشتند بعد از اجرا رسما عذرخواهی کرده بودند و حتی اجرای نوای سلام خاصه امام رضا (ع) نیز نتوانست جلوی اعتراض آقای شهیدی‌فر رئیس سازمان جهادکشاورزی را بگیرید



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار