دعوت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن\
  • در آستانه چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی :

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

  • کد خبر: 215856
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 10:34

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فرهنگیان و دانش آموزان استان، برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم 22 بهمن 97 دعوت کرد

 «عسکری نیکزاد» در پیامی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام راحل (ره) و شهدای سرافراز، گفت: پروردگار متعال را سپاسگزاریم که به همت مردان و زنان انقلابی و جانفشانی جوانان غیور، انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته با وجود کینه توزی های عمیق دشمنان، مسیر تعالی خود را با اقتدار پیموده و اکنون به جایگاه رفیع و ارزشمندی رسیده است که همگان به دستاوردهای شکوهمند آن افتخار می کنند.

عشق به نظام جمهوری اسلامی، در دل و جان آحاد مردم ریشه دوانده و هم وطنان عزیز ما همیشه با هوشیاری و موقعیت شناسی در صحنه های مختلف حضور داشته و دشمن را ناامید و مایوس کرده اند. در چهار دهه پر از افتخار و درخشان، ایران سرافراز شاهد انسجام و خروش ملت در برابر یاوه گویان شرق و غرب بوده است و چه زیباست که هرگاه بدخواهان نظام، در عداوت خود سرسختانه تر عمل کردند، ملت ایران، هوشیارتر، محکم تر و در مسیر اعتلای فرهنگ ناب اسلامی راسخ تر می ایستد.

باردیگر در آستانه فرارسیدن 22 بهمن قرار داریم. روزی که یاد آور حماسه، خروش و ایثار مردمی است که عشق به انقلاب و امام راحل(ره)و سربلندی وطن را در دفاع از آزادی و استقلال فریاد زدند. یکی از زیباترین جلوه های انسجام مردم ولایتمدار ایران، شرکت در راهپیمایی پرشور این روز است؛ لذا از جامعه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان فهیم دیار علویان، مازندران سرافراز، دعوت می نمایم که همچون گذشته همراه خیل عظیم مشتاقان، در این همایش تاثیرگذار، حضوری پررنگ و فعال داشته باشند تا با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و میثاق با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلّه العالی)نقش بی بدیل خویش را در سنگر حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی نشان دهند.

امید است با همدلی،همراهی و هم نوایی در سایه توجّهات ویژه حضرت ولیعصر (عج) همواره در مسیر بهروزی و موفقیت گام برداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار