دعوت مدیرکل اوقاف مازندران از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در حماسه ۲۲ بهمن\

دعوت مدیرکل اوقاف مازندران از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در حماسه ۲۲ بهمن

  • کد خبر: 215857
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 10:40

استنادنیوز؛مدیرکل اوقاف مازندران با دعوت از اقشارمردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دنیا پاسخگویی ملت به یاوه گویی های دشمنان بویژه ترامپ دیوانه را نظاره گر خواهد شد

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با صدور پیامی اقشار مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد .

متن پیام بدین شرح است :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ﴿ ۱ ﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿ ۲ ﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿ ۳ ﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿ ۴ ﴾
۲۲ بهمن ماه روز عزت ،عظمت، اقتدار، وحدت، صلابت، همدلی و همزبانی، روز اسلام، قرآن، اهل بیت و ولایت، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و حرکت در مسیر انبیاء و اولیاء الهی و نماد مبارزه مبارزه با فتنه گران و استکبار جهانی بویژه آمریکا و رژیم صهیونیسم بین الملل، آل سعود، یهود و کمک به محرومان، مظلومان عالم و مسلمانان جهان اسلام است و قطعا دنیا پاسخگویی ملت به یاوه گویی های دشمنان بویژه ترامپ دیوانه را نظاره گر خواهد شد .

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان، اصحاب وقف و بقاع متبرکه، همه دلدادگان به امام، رهبری و شهدای انقلاب اسلامی دعوت می کند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت و نه بزرگ دیگری در کارنامه عملکرد مقتدرانه خویش به دشمنان داخلی و خارجی خصوصا شیطان اکبر ثبت کنند و موجبات رضایت حضرت ولی عصر (عج) و امام عزیز و بزرگوار و ولی امر جهان حضرت آیت ا ... العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) را فراهم آورند .

ابراهیم حیدری‌جناسمی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار