جلالی: خواسته باشگاه نساجی از من فعلاً حفظ تیم در لیگ برتر است\

جلالی: خواسته باشگاه نساجی از من فعلاً حفظ تیم در لیگ برتر است

  • کد خبر: 215865
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 13:43

استنادنیوز؛ سرمربی تیم نساجی مازندران درباره تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم باتجربه، پرخرج و پرمهره‎ای است، خیلی باید در بازی با آنها سنجیده عمل کنیم، صحبت‌های لازم را با بچه‎ها کردیم، بچه‎ها کاملاً آماده‌اند و انشاالله بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

جلالی: خواسته باشگاه نساجی از من فعلاً حفظ تیم در لیگ برتر است/تصمیم نکونام منطقی بود

مجید جلالی در کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی با تراکتورسازی با بیان اینکه توفیقی شد که بتوانم در مازندران خدمت کنم، اظهار کرد: هم خوشحالم و هم شکرگزار؛ امیدوارم منشأ خدمت باشم و از ظرفیت‌های اینجا برای شکوفایی فوتبال مازندران و نساجی کمال استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه وقتی از وسط راه وارد یک تیم می‌شوی قواعد خاص خودش را دارد که سعی کردیم طبق همین قواعد حرکت کنیم، افزود: علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد اما آنهایی که با هر منصبی در باشگاه نساجی مشغول به خدمت هستند، با همه ظرفیت و توان‌شان به میدان آمده‌اند.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: آن چیزی که از بچه‌ها در تمرینات دیدم و آن انرژی و شور هواداران و مردم این شهر ما را به آینده امیدوار کرد و انشاالله روزهای خوبی را در پیش خواهیم داشت.

جلالی درباره شرایط فنی و بدنی بازیکنان بیان کرد: ظرفیت‌ها را ازریابی کرده‌ایم، تیم نیاز به ترمیم دارد؛ ۲۶ بازیکن در لیست خرید ما بود، اگر حتی ۲ بازیکن هم می‌گرفتیم راضی بودیم اما این اتفاق نیفتاد، هیچ تیمی رضایت نمی‌داد، مجبور شدیم ۲ بازیکن خارجی جذب کنیم، یک مهاجم ازبک را هم مدنظر داریم جذب کنیم.

وی اضافه کرد: چیزی که من در تمرینات و بازی اول از بازیکنان دیدم، امیدوارکننده بود، بازیکنان ما باید خودشان را باور داشته باشند، همه و همه از مسؤولان تا مردم باید یکدل و یکدست باشند تا ما به روزهای خوب‌مان برسیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه اوایل با ۱۰ تا بازیکن تمرین می‌کردیم، یکسری از بازیکنان ما مصدوم بودند و یکسری هم به‌دلیل بلاتکلیفی سر تمرین حاضر نمی‌شدند، تصریح کرد: به مرور طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم تیم جمع و جور شد.

جلالی ادامه داد: نظری، عباس‌زاده و شیری مصدوم بودند، کادر پزشکی خیلی زحمت کشیدند، عباس‌زاده اگر به‌خوبی مداوا نشود، ممکن است باز هم این آسیب‌دیدگی به سراغش بیاید؛ برای همین مجبور شدیم آرفنگ دافه را با شناختی که نسبت به او داشتم جذب کنیم و امیداورم مهاجم ازبکی را نیز به‌زودی جذب کنیم.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره اینکه چرا هیچ نظارتی از سوی فدراسیون فوتبال بر شرایط مالی و اقتصادی تیم‌ها نیست، در حال حاضر شاید قیمت یکی دو بازیکن تراکتور به اندازه کل تیم نساجی باشد و این تقابل، اصلاً منصفانه و عادلانه نیست، گفت: متأسفانه قوانین کنترلی اصلاً نداریم، چند سال پیش سقف قرارداد گذاشتند اما موفق نبود، البته این قانون را در فوتبال اروپا هم نتوانستند اجرایی کنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه باشگاه نساجی باید فکری به حال درآمدزایی خود بکند، افزود: این مدل درستی نیست که فقط ۲ نفر از جیب شخصی برای تیم هزینه کنند، بالاخره توان آنها هم کاسته می‌شود و در ادامه راه کم می‌آورند، بدنه ورزش استان و دستگاه‌هایی که مسؤول مراقبت از ورزش هستند مثل شهرداری و استانداری باید پای کار بیایند و برای بقای نساجی ستادی تشکیل دهند.

جلالی در ادامه در مورد توجه به تیم‌های پایه عنوان کرد: دوست دارم از تیم‌های پایه کمک بگیرم اما باید ببینیم که باشگاه از من چه انتظاری دارد، من همان ابتدای کار با مشورت با سرمربی تیم امید ۴ بازیکن را وارد تمرینات بزرگسالان کردم، فعلاً باشگاه از من خواسته تا تیم را حفظ کنم، هنوز برنامه خاصی نیست، این منطقه به لحاظ استعداد مثل یک چشمه می‌ماند و از همه رشته‌های ورزشی قهرمانانی را تقدیم کرده است.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره اینکه بزرگ‌ترین مشکل نساجی چیست؟ خاطرنشان کرد: نساجی تیم پرمشکلی است، مشکلات ما هم درون خانوادگی است، آنها را لیست و اولویت‌بندی کرده‌ام اما باز هم می‌گویم مدیران باشگاه از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نمی‌کنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره ضعف خط حمله این تیم اظهار کرد: تیم‌هایی که از لیگ ۱ به لیگ برتر می‌آیند باید با توجه به اهداف تاکتیکی و ظرفیت‌های موجود به ثبات برسند در طول یک فصل، اگر توان هجومی نساجی در نیم‌فصل اول کم بود، به نظرم این تصمیم از سوی جواد نکونام یک تصمیم منطقی بود؛ ظرفیت‌های ما باید به مرور پخته و شکوفا شدند که از هواداران انتظار داریم صبور باشند.

جلالی درخصوص جذب بازیکن آزاد گفت: اگر بازیکن باکیفیتی را پیدا کردیم حتماً او را جذب خواهیم کرد.

وی درباره تیم تراکتورسازی بیان کرد: تراکتورسازی تیم باتجربه، پرخرج و پرمهره‎ای است، خیلی باید در بازی با آنها سنجیده عمل کنیم، صحبت‌های لازم را با بچه‎ها کردیم، بچه‎ها کاملاً آماده‌اند و انشاالله بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد شرایط روحی و روانی تیم تصریح کرد: تیم ما نه تنها در بازی با ذوب آهن عصبی بود و کارت زیاد گرفتیم حتی در تمرینات هم وضعیت بازیکنان ما همین بود، چون دوران بلاتکلیفی و بی‌تمرینی را طی کرده بودند و با حضور ما با توجه به مدت زمان کوتاه تا شروع نیم‎فصل، فشار زیاد تمرینات باعث این مسئله شد.

جلالی در پایان در مورد حامد لک دروازه‌بان نساجی گفت: حامد لک دروازه‌بان توانمندی است، همه باید کمک کنیم تا اعتماد به نفس او بالا برود؛ حامد در حال حاضر فقط روحیه می‌خواهد.

به گزارش فارس، دیدار بین دو تیم نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر روز یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

بعد از استعفای مدیر سابق رسانه‌ نساجی، هنوز مدیر جدید رسانه این باشگاه معرفی نشده است و همچنان جلالی باید به‌تنهایی در نشست‌ها حاضر شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار