مردم غرب مازندران در سطح استان با تبعیض مواجه هستند/نمی‌خواهیم سرایدار ویلاداران سرمایه‌دار شویم\

مردم غرب مازندران در سطح استان با تبعیض مواجه هستند/نمی‌خواهیم سرایدار ویلاداران سرمایه‌دار شویم

  • کد خبر: 215875
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 16:16

استنادنیوز؛ نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما نمی‌خواهیم سرایدار ویلاداران سرمایه‌دار شویم، گفت: مشکل اجرای طرح هادی روستاها و طرح تفضیلی شهرها وجود دارد که این نگاه سلیقه‌ای باید کنار گذاشته شود.

شمس‌الله شریعت‌نژاد در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور در هتل رامسر برگزار شد، اظهار داشت: مردم شمال کشور در سطح کشور و غرب مازندران در سطح استان با تبعیض مواجه هستند که این نگاه باید کنار گذاشته شود.
وی با اشاره به اینکه ما نمی‌خواهیم سرایدار ویلاداران سرمایه‌دار شویم، اظهار کرد: مشکل اجرای طرح هادی روستاها و طرح تفضیلی شهرها وجود دارد که این نگاه سلیقه‌ای باید کنار گذاشته شود.
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه رهاورد منفی زباله، فاضلاب و زیرساخت‌های انتقال آب از شمال به مناطق بیابانی، تصریح کرد: علاوه بر اینکه مشکل زباله موجب بروز آفات جدی برای شمال کشور شده، طی گزارش اعلام شده روزانه 6 هزار و  700 متر مکعب فاضلاب وارد ساحل تنکابن می‌شود که فاجعه است.
وی ادامه داد: مشکل دیگر انتقال آب خزر به سمنان است که کاملا غیرعلمی و  غیرعقلانی بوده و تنها موجب بحران می‌شود.
شریعت‌نژاد گفت: پس از سال‌ها آزاد راه تهران شمال به‌زودی افتتاح می‌شود اما مشکل عدم وجود زیرساخت‌ها برای ورود حجم عظیم گردشگران وجود دارد و باید تدابیر ویژه اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه امروزه مدیریت کردن بسیار سخت است، افزود: امیدواریم با تلاش مسؤولان سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار