دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است\

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

  • کد خبر: 215878
  • چاپ
  • انتشار: 22 بهمن 1397 - 06:56

استنادنیوز؛ قدرت الله یوسفی در حاشیه برنامه های ایام الله دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر نماد و ارزش ملت ایران است ،گفت : دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


به گزاش استناد؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر  با اشاره به اینکه ما هر چه داریم به برکت این انقلاب و خون شهدا داریم و باید آن را گرامی بداریم،اظهار کرد: تمام دستاوردهای امروز ما در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و آرمان های امام خمینی و منویات و تدابیر رهبر انقلاب به دست آمده که باید قدردان باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر استقلال ملت ایران را مهم ترین دستاورد انقلاب دانست و افزود: انقلاب ما در تمام زمینه های فرهنگی ،علمی،سیاسی ،اقتصادی و غیره موجی از پیشرفت را در گشور ایجاد کرده است.
یوسفی در ادامه تصریح کرد: در راستای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، ستاد دهه فجر شهرستان بابلسر برنامه هایی برای گرامیداشت دهه فجر طراحی و ابلاغ کرد که بسیاری از برنامه ها با همکاری ادارات و دستگاههای شهرستان بابلسر اجرا شد.
 وی با بیان اینکه در طول ایام الله دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر 5برنامه با همکاری ادارت و دستگاههای اجرایی برگزارنمود،گفت: نمایشگاه عطر انقلاب فاطمی که با همکاری کلیه نهادها از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر همزمان با اولین روز ایام الله دهه فجر در مصلی المهدی افتتاح شد.
این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر با همکاری اداره کتابخانه عمومی شهرستان ،دستاورد 40ساله انقلاب اسلامی را در قالب نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به عرضه نمایش گذاشت.
رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بابلسر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی (هنرماه) و تجلیل از دو هنرمند صنایع دستی با همکاری میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان را از دیگر برنامه های خود دانست و افزود: در این مراسم از دو هنرمند شاخص صنایع دستی تجلیل شد.
یوسفی همچنین با اشاره به دو برنامه عصر شعر با موضوع ساعت انقلاب،ساحت فاطمی و افتتاحیه نمایشگاه عکس با موضوع بابلسر پایتخت گردشگری مازندران
با همکاری شورای اسلامی و شهرداری بابلسر اظهار کرد: در برنامه عصر شعر شعرا و ادبای شهرستان به قصیده و انواع شعر پرداختند و در گالری ونمایشگاه عکس نیز 40عکس از حوزه گردشگری و توریستی شهرستان و عکسای دوران انقلاب به نمایش گذاشته شد.
 وی برگزاری همایش و تجلیل از 40بانوی شاخص شهرستان با همکاری دستگاههای اجرایی ،فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه های خود برشمرد و افزود: در این همایش از  40بانوی فرهیخته و نمونه حوزه گردشگری ،فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی و هنری تجلیل شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار