ماجرای انتقاد عوامل فیلم متری شش و نیم در اختتامیه جشنواره فیلم فجر از پلیس و وزیر فرهنگ!\

ماجرای انتقاد عوامل فیلم متری شش و نیم در اختتامیه جشنواره فیلم فجر از پلیس و وزیر فرهنگ!

  • کد خبر: 215885
  • چاپ
  • انتشار: 22 بهمن 1397 - 21:25

در بخش پایانی اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر عوامل فیلم متری شش و نیم پس از دریافت جایزه بهترین فیلم مردمی به انتقاد از وزیر فرهنگ و نیروی انتظامی پرداختند

به گزارش استناد نیوز، آیین اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه 22 بهمن) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. درحالی که عوامل فیلم متری شش و نیم برای دریافت جایزه فیلم منتخب از نظر مردم به روی سن آمده بودند، به انتقاد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عدم حمایت از این فیلم در ماجرای پیش آمده در شیراز، اهواز، اصفهان، مشهد و... پرداختند و در بخشی اعلام شد «من پشت دستم را داغ میکنم دیگه پلیس از جلوی دوربین که هیچ از پشت دوربین هم رد نشود!»

ماجرا از این قرار بود که در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر شیراز قرار بود فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی از ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در تالار حافظ به نمایش در بیایید اما در فاصله چند ساعت تا اکران از سوی دبیرخانه جشنواره تهران، اکران متری شیش و نیم لغو شد. روز نخست جشنواره تهران هم اکران فیلم متری شش و نیم متوقف شد اما با تعامل عوامل فیلم و نیروی انتظامی، متری شیش و نیم به جشنواره بازگشته بود.

محسن خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفته بود: متاسفانه توافقات و تعهداتی که مابین گروه تولید فیلم و نیروی انتظامی انجام شده بود بعد تازه‌ای پیدا کرد و اختلافات دامنه‌دار شد به شکلی که از اکران فیلم متری شیش و نیم در اهواز، شیراز، اصفهان و مشهد جلوگیری شد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار