شهریاری؛ طراحان افکار تفرقه‌آمیز آذربایجان‌غربی را معرفی می‌کنم\

شهریاری؛ طراحان افکار تفرقه‌آمیز آذربایجان‌غربی را معرفی می‌کنم

  • کد خبر: 215890
  • چاپ
  • انتشار: 23 بهمن 1397 - 07:49

استنادنیوز؛ استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برخی مخالف ترقی استان بوده اما اگر این روند ادامه داشته باشد مدارک و آمار و اطلاعاتی و درخواست‌های غیرمنطقی برخی آقایان که تنها به دنبال طراحی افکار تفرقه‌آمیز در استان هستند به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو هزار و 500 میلیارد تومان درخواست سرمایه‌گذاری داخلی در آذربایجان‌غربی وجود دارد اظهار کرد: تعداد این‌ طرح‌ها 461 طرح است و با بهره‌برداری از آنها می‌توان شاهد جهش بسیار مناسبی برای اشتغال استان شد.

وی تصریح کرد: از مجموع 461 طرح، 161 طرح با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان و یک هزار و 800 نفر اشتغال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و سایر طرح‌ها در مرحله دریافت مجوز هستند که با بهره‌برداری از آنان نیز دو هزار و 200 اشتغال جدید و پایدار ایجاد می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بی‌شک با جذب این سرمایه‌ها، سایر سرمایه‌های نیز جذب شده و وضعیت آذربایجان‌غربی بهبود می‌یابد به شرطی که برخی که به دنبال پیشرفت و توسعه استان نیستند، مردم آنها را کنار بگذارند چون برخی مخالف ترقی بوده و رضایت مردم را برنمی‌تابند.

وی گفت: خوشبختانه مردم نیز هوشیار هستند اما اگر این روند ادامه داشته باشد مدارک و آمار و اطلاعاتی و درخواست‌های غیرمنطقی برخی آقایان که تنها به دنبال طراحی افکار تفرقه‌آمیز در استان هستند به اطلاع مردم رسانده می‌شود تا چهره آنها روشن شود.

شهریاری در ادامه با اشاره به اینکه برخی واحدها در شهرک‌های صعنتی استان راکد بوده و به دنبال راه‌اندازی مجدد آنها هستیم افزود: اما برخی توجیه اقتصادی نداشته و در برخی شهرها به سبب درخواست‌های بسیار سرمایه‌گذاران زیرساخت‌های آنها در حال آماده‌سازی است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار