مسؤولین با بی‌تدبیری کاری نکنند که مردم ناراضی شوند\

مسؤولین با بی‌تدبیری کاری نکنند که مردم ناراضی شوند

  • کد خبر: 215914
  • چاپ
  • انتشار: 27 بهمن 1397 - 07:14

استنادنیوز؛ امام‌جمعه ابرکوه گفت: مسؤولین نباید زندگی مردم را فدای سیاسی‌کاری، کج‌سلیقگی و ندانم‌کاری خود کنند، همه مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم نیست.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی  در ابرکوه در رابطه با حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: به لطف خدا دوست و دشمن تماشایی‌ترین میثاق و وفاداری ملت بزرگ ایران اسلامی را به نظام، انقلاب و رهبری به نظاره نشستند.

مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی همه‌چیز خود را خرج انقلاب می‌کنند

حسینی افزود: مردم در شرایط جوی نامساعد، با شور و شعور بصیرت مندانه دسیسه‌های شیطانی را خنثی کردند. این حضور بسیار درس‌آموز بود که مردم به‌رغم مشکلات طاقت‌فرسای معیشتی ثابت کردند همه دار و ندار خود را به بهای حفظ انقلاب خرج کنند، چنانچه در 40 سال گذشته چنین کردند و انقلاب را یک موهبت الهی می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت ۴۰ ساله مردم ایران در برابر توطئه‌های متعدد و مختلف دشمن که شکست سختی را بر آنان تحمیل کرد، دفاع جانانه از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی‌بود که به الگویی مناسب برای دیگر ملت‌های آزادیخواه مبدل شده است. تا جایی که حق‌طلبان جبهه تقابل با سلطه گران را ایجاد کرده‌اند که این به معنای صدور انقلاب و تحقق وعده امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

مسؤولین با بی‌تدبیری کاری نکنند که مردم ناراضی شوند

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: ملت ایران در 22 بهمن مثلث شوم جبهه کفر (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) را ناکام و هزینه ایجاد پایگاه جهانی انقلاب و تحقق بخشیدن به آرمان جهان‌شمول انقلاب را پرداخت کرده و می‌کنند؛ اما این مسؤولین و سیاست‌گذاران و دولتمردان هستند که باید با قدردانی عملی از این ملت روحیه امید را تقویت کنند.

حسینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری پیرامون جذب حداکثری و دفع حداقلی، اضافه کرد: مسئولین نباید با بی‌تدبیری کاری کنند که در داخل نارضایتی عمومی ایجاد شود و در خارج شاگردان مکتب انقلابی حضرت امام با بی‌برنامگی و یا کج‌سلیقگی، از ما گریزان شوند و رویش‌های انقلاب کم شود.

ناامید کردن مردم خیانت است/ اگر دیروز به توصیه‌های رهبر توجه می‌شد، امروز مردم گرفتار این مشکلات نبودند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه ادامه داد: جلب رضایتمندی مردم در بدنه دولت، دستگاه قضایی، قانون‌گذاری و نمایندگان مجلس یک تکلیف شرعی، عقلی و عرفی بوده و از سوی دیگر ناامید کردن مردم خیانت و آسیبی غیرقابل‌جبران است.

وی عنوان کرد: نام‌گذاری هرسال با شعارهای اقتصادی به‌منظور تلاش در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور و معیشت مردم بوده است تا قوای سه‌گانه همت کرده و به کشور ثبات اقتصادی دهند که کشور در برابر تکان‌های خارجی بیمه باشد؛ اما اگر دیروز گوش شنوایی برای شنیدن توصیه مهم و فهم مطالبات رهبری می‌بود امروز ملت گرفتار این مشکلات نبودند.

امروز همه مسئولین در رفع مشکلات نقش دارند، نه فقط دولت

حسینی ابراز کرد: امروز نیز همه انگشت‌ها به سمت دولت است، گویا مجلسیان و نمایندگان هیچ مسئولیتی در حل مشکلات معیشتی مردم ندارند. همه‌کسانی که در مدیریت کشور نقش دارند، از دولتمردان و دستگاه قضایی تا مجلسیان باید تلاش کنند تا حق این ملت ادا شود.

امام‌جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه مسؤولین نباید زندگی مردم را فدای سیاسی‌کاری، کج‌سلیقگی و ندانم‌کاری‌های خود کنند، گفت: همه مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم نیست بلکه معلول بی‌توجهی مسؤولین است.

مقامات کشوری از مدیران خرد درس مدیریت جهادی بیاموزند تا شاهد رانت و اشرافی گری نباشیم

وی یادآور شد: دشمن همواره از ضعف مدیریت اقتصادی، عدم نظارت مطلوب دستگاه‌های نظارتی و عدم قاطعیت قضایی سوءاستفاده کرده است. اگر مقامات کشوری از مدیران خُرد اندکی کاردانی، نقدپذیری، مدیریت جهادی و بی‌اعتمادی به دشمن را می‌آموختند تا این حد شاهد بی‌انضباطی مالی، انفعال و کم‌کاری، رانت و دلالی در بخش‌های دولتی و خصوصی، اشراف منشی و رفاه گرایی نبودیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تأکید کرد: امام و رهبر 4 دهه است که مردم را بیدار کرده؛ اما برخی تصور می‌کنند هنوز می‌توان با لالایی سیاسی مردم را خواب کرد. مسئولین به احترام پیام عزت بخش ملت در ۲۲ بهمن برای درمان زخم‌های اقتصادی و معیشتی کاری کنند.

حسینی تصریح کرد: مدیران اقتصادی کشور و تیم اقتصادی دولت باور کنند که تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی و اقدامات جهادی می‌توان در تقابل با جنگ اقتصادی دشمن، شمشیر بدخواهان کینه‌توز آمریکایی و هم‌پیمانانش را کند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار