مسئولان اجرایی جلوی دهن کجی به قوانین را بگیرند!\

مسئولان اجرایی جلوی دهن کجی به قوانین را بگیرند!

  • کد خبر: 215961
  • چاپ
  • انتشار: 04 اسفند 1397 - 08:48

استنادنیوز؛ دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه رودخانه‌های این استان آلودگی زیادی دارند، گفت: مسئولان اجرایی جلوی دهن کجی به مقررات و قوانین را بگیرند.

سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان مرکز مازندران در همایش مشترک کارگروه شیلاتی شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران اظهار کرد: اهمیت محیط ریست منابع طبیعی و شیلات برای دستگاه قضایی مازندران بسیار قابل اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دغدغه محیط زیست و شیلات از دغدغه‌های مهم ریاست قوه قضاییه است و تاکید داشتند که این سرمایه‌ها باید حفظ شود باید بدون تعارف گفت وضعیت محیط زیست و منابع طبیعی استان قابل قبول نیست.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در قبال اجرای قانون متعهد نیستند، تصریح کرد: تمامی دادستان‌ها برای مشکلات موجود محیط زیستی و دیگر موارد پای کار هستند اما مدیران اجرایی نتوانستند همراهی لازم را داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه در بازدیدی که از معادن شن و ماسه داشتیم نشان می‌دهد که مدیران اجرایی به وظایفشان به خوبی عمل نمی‌کنند، اظهار کرد: از اداره‌های کل صنعت معدن و تجارت، محیط زیست و منابع طبیعی گلایه مندیم، انتظار ما به عنوان مدعی العموم استان این است که مسئولان اجرایی جلوی دهن کجی به مقررات و قوانین را بگیرند.

دادستان مرکز مازندران با طرح این پرسش از مسئولان اجرایی که چه زمانی باید قانون اجرا شود یادآور شد: رودخانه‌ها به قدری آلوده است و بدون توجه به این وضعیت همچنان برداشت شن و ماسه صورت می گیرد که در این خصوص دستگاه قضایی باید ورد پیدا کند.

حسینی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی برای اجرای قانون در حال حرکت است و بقیه دستگاه ها هم باید به این سمت حرکت کنند، خاطرنشان کرد: بدانید دادستان ها به اندازه کافی آشنا به مسایل سیاسی و اجتماعی هستند و در اجرای عدالت و حفظ حقوق بیت المال به هیچ عنوان در حق مردم کوتاه نخواهند آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار