همایش عقیدتی سیاسی نیرو های مسلح مازندران به میزبانی سپاه کربلا برگزار شد\

همایش عقیدتی سیاسی نیرو های مسلح مازندران به میزبانی سپاه کربلا برگزار شد

  • کد خبر: 215968
  • چاپ
  • انتشار: 04 اسفند 1397 - 10:17

استنادنیوز؛در راستای تقویت اخوت و برادری و هم افزایی بیشتر در سطح نیروهای مسلح مازندران، همایش اخوت مسئولین عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان با میزبانی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا برگزار شد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن بیان خبر یاد شده گفت: نشست ها و همایش های اخوت در هر حوزه ای موجب یکدلی، وفاق و نزدیکی بیشتر عوامل آن حوزه ها می شود، لذا به منظور تحکیم روابط و افزایش برادری و همدلی و تقویت بنیه اخوت این همایش با حضور مسئولین عقیدتی سیاسی همه نیرو های مسلح استان برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی نمی خواهند تا این اخوت، همدلی و یکپارچگی بین مردم و اخص نیرو های مقتدر مسلح جمهوری اسلامی وجود داشته باشد، لکن با تحریک عوامل داخل و خارج ، از بین بردن اتحاد منبعث از اخوت در نیروهای مسلح را هدف قرار دادند تا با اختلاف افکنی، به نقشه پلید خود برسند.

این مسئول در سپاه کربلا یادآور شد: نیروهای مسلح با هوشمندی و درایت فرمانده معظم کل قوا، بخوبی هدف دشمن را در ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح ، شناسایی و خنثی کردند.

وی اظهار داشت: سپاه کربلای مازندران به منظور تقویت روحیه اخوت به عنوان برادر در خدمت همه نیروهای مسلح بوده و این فرصت بزرگ را غنیمت و با ارزش می داند.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی استفاده از توان همدیگر برای هم افزایی و تاثیر در تحقق اهداف نظام، و گرد همایی سالانه روحانیون نیروهای مسلح در تقویت رابطه اخوت برای ارتقا روحیه ایمانی و جهادی را پیشنهاد و تحکیم بیشتر روابط بر مبنای اسلام در میان مسئولین عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی راخواستار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار