مازندران در جایگاه نخست آثار ارسالی به «جشنواره قلم» قرار گرفت\

مازندران در جایگاه نخست آثار ارسالی به «جشنواره قلم» قرار گرفت

  • کد خبر: 215989
  • چاپ
  • انتشار: 06 اسفند 1397 - 11:18

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور گفت: مازندران در جایگاه نخست آثار ارسالی به این جشنواره قرار گرفت.

«عسکری نیکزاد» افزود: دومین دوره جشنواره سراسری قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور از آبان ماه امسال آغاز شد که تاکنون بیش از 500 اثر از مازندران به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد و 580 نفر در 4 بخش این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: این جشنواره در 4 بخش ویژه معلمان (تولید محتوا و تألیف کتاب)، دانش‌آموزان (کارآفرینی، ایده‌های جدید، حمایت از کالای ایرانی، تقویت و توسعه کارآفرینی و کسب و کار)، طرح نگار (نگاره‌نویسی و تجربه‌نگاری) و بخش خبرنگاران برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در 3 بخش نخست پایان یافته و در بخش خبرنگاران تا پایان سال جاری است، تصریح کرد: آثار ارسالی در حال داوری است و نتایج بخش‌های مختلف تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اعلام می شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: استان مازندران با 580 شرکت کننده در جشنواره و 500 اثر ارسالی از حیث آثار ارسالی در جایگاه نخست کشور و برحسب نسبت آثار به تعداد شرکت‌کنندگان پس از استان هرمزگان در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

این مقام مسئول آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: 177 نفر در بخش دانش آموزی، 148 نفر در بخش معلمان و 172 نفر در بخش طرح نگار شرکت کردند.

وی با بیان اینکه جشنواره قلم یکی از موثرترین راه‌ها برای مشارکت دانش‌آموزان مدارس آموزش از راه دور در ایده‌های خلاقانه است، یادآور شد: این جشنواره با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و معلمان سبب شد تا مدیران و موسسان مدارس آموزش از راه دور با دقت بیشتری به برسی قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: جشنواره قلم موجب تعامل میان دانش‌آموزان و دست اندرکاران مدارس آموزش از راه دور شده و سهم مشارکت همه عوامل را ارتقا بخشیده است. از سوی دیگر ثبت تجارب و ایده های افراد می‌تواند بخش بسیار زیبا و قابل توجهی از تحصیل و تدریس در چنین مدارسی باشد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار