ایستادن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شأن مدیران فدراسیون فوتبال نیست\

ایستادن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شأن مدیران فدراسیون فوتبال نیست

  • کد خبر: 215996
  • چاپ
  • انتشار: 06 اسفند 1397 - 15:08

استنادنیوز؛ سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، ایستادن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان را نه در شأن مدیران فدراسیون فوتبال دانست و نه زیبنده جامعه ورزش کشور.

سید فرید موسوی  در پاسخ به این سوال که برخی مدیران فدراسیون فوتبال علیرغم قانون منع به کارگیری بازنشستگان هنوز بر سر کار هستند، گفت: ما هم از این موضوع اطلاع داریم که برخی افراد علیرغم صراحت قانون منع به کار گیری بازنشستگان هنوز میز خود را رها نکرده‌اند لذا در حال بررسی و پیگیری با دستگاه‌ها هستیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همه در برابر قانون برابر هستند و مدیران فدراسیون فوتبال مشمول این قانون هستند و قانون نیز لازم‌الاجرا است؛ دستگاه‌های نظارتی هم به درستی کار خود را انجام می‌دهند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استثنا یا راه مفرّی برای مدیران فدراسیون فوتبال وجود ندارد؛ قانون باید درباره آنها مانند بقیه فدراسیون‌ها اعمال شود؛ ایستادن در برابر قانون نه در شأن آنهاست و نه زیبنده جامعه ورزش کشور.

وی ادامه داد: اینکه قانون تا کنون در قبال آنها اعمال نشده، کوتاهی کرده‌اند و باید پاسخگو باشند؛ در این خصوص دستگاه‌های نظارتی ورود کرده‌اند، مجلس نیز در حال بررسی این موضوع در تمام ابعاد است و نه فقط فدراسیون‌ها.

موسوی بیان کرد: البته این موضوع در فدراسیون فوتبال و هیئت‌های ورزشی پرنگ‌تر است؛ اگرچه اختلاف نظری در خصوص شمولیت قانون برای هیئت‌های ورزشی وجود دارد.

رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص مدیران فدراسیون‌های ورزشی اجماع نظر وجود دارد که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند ولی درباره هیئت‌های ورزشی اختلاف نظر وجود دارد؛ البته نظر ما بر این است که آنها هم شامل این قانون می‌شوند چرا که کمک‌هایی از بودجه توسط وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌ها صورت می‌گیرد./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار