تساوی تلخ نساجی مازندران با دریافت 2 گل در 6 دقیقه! / نساجی در رده نهم باقی ماند\
  • هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی تلخ نساجی مازندران با دریافت 2 گل در 6 دقیقه! / نساجی در رده نهم باقی ماند

  • کد خبر: 216012
  • چاپ
  • انتشار: 10 اسفند 1397 - 18:57

دیدار حساس هفته بیستم در شهر مسجد سلیمان در حالی با نتیجه مساوی نساجی و نفت پایان یافت که تا دقیقه 89 نساجی 2 بر 0 پیروز بازی بود

به گزارش استناد نیوز؛  نساجی مازندران درحالی به خانه تیم نفت مسجد سلیمان رفت که با توجه به غیبت چند مهره کلیدی خود در ابتدا شاید به تساوی رضایت داشت، اما روند بازی به گونه ای پیش رفت که در پایان بازی با ثبت نتیجه تساوی مجموعه تیم نساجی و هواداران آن در اوج ناراحتی زمین را ترک کردند!

حامد شیری کاپیتان نساجی در دقیقه 29 بازی بعد از میان برداشتن بازیکن نفت با ضربه فنی از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را نشانه گرفت و توپ به راحتی وارد دروازه شد. گل دوم نساجی نیز در دقیقه 82 توسط لاشا توتادزه به ثمر رسید، ضربه ایستگاهی محکم مدافع گرجستانی نساجی بعد از برخورد به یوسف وکیا تغییر مسیر داد و وارد دروازه مهرداد طهماسبی شد. بعد از این گل تیم نساجی بازی را رها کرد و خود را پیروز مسابقه میدید اما شاگردان مرزبان بعد از پذیرفتن گل دوم نساجی، درست وقتی که متوجه شدند چیزی برای دفاع کردن ندارند به خودشان آمدند و در عرض 6 دقیقه 2 گل زدند تا بازگشتی به شیرینی یک برد را تجربه کنند. گل اول نفت توسط اسماعیل شریفات در دقیقه 88 و گل دوم از روی یک ارسال با ضربه سر میلاد خدایی اصل در دقیقه 94 وارد دروازه نساجی شد.

با این تساوی جایگاه این دو تیم در جدول تغییری پیدا نکرد تا همچنان نفت m.i.s در رده سیزدهم و نساجی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.


داور: محمدحسین ترابیان  کمک ها: علیرضا ایلدروم – امیرمحمد داودزاده
کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – احمد محمدی،  داور چهارم: حمید نادری ناظر،  داوری: حسین خانبان

 
ترکیب نفت مسجد سلیمان:
مهرداد طهماسبی،مجتبی بیژن ،موسی کولیبالی، میلاد خدایی، اسماعیل شریفات، سید امیر حسین امیری، فرشید پاداش، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام( 69 - علی غلام رضا پور)، هیثم هاشمی زاده( 39 - میلاد میداوودی)

سرمربی: علیرضا مرزبان
 

ترکیب نساجی مازندران :
محمدامین رضایی - مجتبی ممشلی - حامد شیری - لاشا توتادزه - جورجی گولسیانی - فرشاد فرجی - سیدمحمد میری( 65 - علی اضغر عاشوری) - سجاد آشوری - احمد عبدالله زاده - محمدمهدی نظری(45 - آرفنگ دافه) - رحمان جعفری(81- رحمان جعفری)

سرمربی: مجید جلالی

 
کارت زرد: محمد علیزاده (47) سید امیر حسین میری(47) محمد شادکام(69) میلاد میداوودی(73) نفت مسجد سلیمان

حامد شیری (56) توتادزه(73)  فرشاد فرجی(90) نساجی مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار