شرایط مناسب برای خدمت رسانی به مشترکین و مسافران در ایام نوروز فراهم شود\

شرایط مناسب برای خدمت رسانی به مشترکین و مسافران در ایام نوروز فراهم شود

  • کد خبر: 216046
  • چاپ
  • انتشار: 13 اسفند 1397 - 11:59

استنادنیوز؛سرپرست آبفاشهری مازندران در نشست با معاونان، مدیران ستادی و امور تحت پوشش، بر فراهم آوردن شرایط مناسب برای خدمت رسانی به مشترکین و مسافران در ایام نوروز تاکید کرد

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس عبدالهی در این نشست با بیان اینکه نیروی انسانی، قلب سازمانها محسوب می شوند و دربقای آن نقش موثری دارند، گفت: منابع انسانی جزو ارزشمندترین سرمایه های هر سازمانی به شمار می آیند.

وی، هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب را کسب رضایت مشترکین دانست و تصریح کرد: خدمت رسانی سرفصل تمامی فعالیتهاست.

سرپرست آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه مازندران به دلیل ورود مسافر و گردشگر در ایام تعطیل به ویژه نوروز به استانی خاص تبدیل شد، افزود: با توجه به افزایش جمعیت ثابت و شناور و در پی آن افزایش تقاضای مصرف آب به ویژه در ایام تعطیل، از نظر اعتبارات و فراهم نمودن زیرساختها این استان به حمایت و نگاه ویژه ای نیاز دارد.

مهندس عبدالهی، ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، ادامه داد: با برنامه ریزی درست و استفاده از تمامی ظرفیتها و پتانسیلها و با تلاش تمامی همکاران همراه با صداقت و رعایت اخلاق، آماده خدمت رسانی در ایام نوروز باشیم.

وی، در پایان این نشست خواستار ارایه گزارشی از وضعیت پروژه های در حال اجرا، وضعیت مالی و درآمدی، بهره برداری و نیروی انسانی از سوی معاونان و مدیران ستادی و امور شد.




telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار