راهیان نور تبلور مظلومیت و مقاومت ملت ایران است\
  • رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا:

راهیان نور تبلور مظلومیت و مقاومت ملت ایران است

  • کد خبر: 216081
  • چاپ
  • انتشار: 19 اسفند 1397 - 23:24

استنادنیوز؛سرهنگ عسگر مجیدی گفت:راهیان نور نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و استکبار ومظلومیت ملت ایران است

به گزارش استنادنیوز سرهنگ عسگر مجیدی ظهریکشنبه در نشست خبری ستاد راهیان نور استان،اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌های واقعی بوده که در برابر ظلم و استکبار ایستاد و رزمندگان ما با مقاومت به جهانیان نشان دادند که ملت ایران روی این آرمان‌ها ایستاده است.

وی افزود: راهیان نور نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و استکبار ویکی از ابزارها و برنامه‌هایی است که نشان می‌دهد ملت ایران در دوران دفاع مقدس برابر استکبار ایستاده و آرمان ظلم ستیزی را تبلور داده است.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: راهیان نور ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت برای ملت ایران است زیرا ملت ایران جهاد و شهادت را مقدس می‌داند و راهیان نور نشان دهنده مظلومیت ملت ایران است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا خاطر نشان کرد :طلایی ترین و زیباترین مدالی که در ویترین ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار دارد دوران دفاع مقدس است که سبب صدور انقلاب اسلامی شده است.

وی یادآور شد:طبق سنوات گذشته و استقبال مردم مازندران از راهیان نور، امسال اردوی راهیان نور از آبان ماه با حضور دانش آموزان پایه متوسط دوم آغاز شد و چهار هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و سه هزار دانش آموز پسر در قالب ۸۰ کاروان دختر و ۴۰ کاروان پسر به راهیان نور اعزام شدند.

مجیدی تصریح کرد: از 12 تا 20 اسفندماه بیش از دو هزار و 500 نفر دانشجو اعزام می‌شوند و در زمینه اعزام بسیج محلات پیش‌بینی می‌شود 22 هزار نفر تا فروردین ۹۸ به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

وی از اعزام کاروان خانواده‌های مدافع حرم و خانواده شهیدان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود هزار نفر بصورت خودجوش و با خودرو شخصی راهی مناطق عملیاتی شوند .

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: چهار دستگاه اتوبوس خادمان به سه اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید بلباسی و شهید شیرسوار در هفت تپه اعزام شدند.

وی مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای هفت تپه در 28 اسفند مصادف با 13 رجب را از برنامه‌های شاخص در راهیان نور اعلام کرد و بازدید از مناطق عملیاتی نظیر دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه، اروند و هفت تپه از دیگر برنامه‌ها است.

ریس ستاد راهیان نور سپاه کربلا، جشنواره رهاورد سرزمین نور را از دیگر برنامه های شاخص در راهیان نور برشمرد و گفت:این برنامه از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد که معرفی استان مازندران و نقش آن در دفاع مقدس از اهداف این برنامه است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار