بستن درب های ترمینال قائمشهر و مشکلاتی که برای منطقه بوجود آمده / اقتصاد مقاومتی در قائمشهر اجرا می شود؟\
  • گزارش مردمی؛

بستن درب های ترمینال قائمشهر و مشکلاتی که برای منطقه بوجود آمده / اقتصاد مقاومتی در قائمشهر اجرا می شود؟

  • کد خبر: 216105
  • چاپ
  • انتشار: 23 اسفند 1397 - 17:25

هر هزینه ای که در شهر انجام می شود باید کارشناسی شده باشد و در جهت رفع مشکلی از مشکلات مردم صورت گیرد اما گاها شاهد صرف هزینه هایی در شهر قائمشهر هستیم که بر مشکلات منطقه افزوده است.

به گزارش استناد نیوز، مدتی است گزارش های مردمی متعددی از کسبه داخل پایانه مسافربری و ساکنان مناطق پشت ترمینال قائمشهر به دست خبرنگار ما رسیده مبنی بر مشکلاتی که پس از تغییر ورودی و خروجی ترمینال در میدان امام قائمشهر برای کسبه، مردم و ترافیک شهری بوجود آمده است.

درحالی که از زمان تاسیس پایانه مسافربری قائمشهر ورودی و خروجی که برای آن در نظر گرفته شده بود، بدون هیچگونه مشکلی فعال بود، در اقدامی قابل تامل با دیوار کشی و بستن ورودی و خروجی سابق و صرف هزینه های چند میلیونی درب های جدیدی ایجاد شد، آن هم در زمانی که شهرداری قائمشهر برای ترمیم آسفالت نا به سامان کوچه پس کوچه های شهر با کمبود بودجه مواجه است! انتظار مردم قائمشهر از مجموعه مدیریت شهری در این شرایط دشوار اقتصادی اجرای دقیق و توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه در این پروژه مورد توجه قرار نگرفت.

اما فارق از هزینه هایی که برای این پروژه غیرضروری انجام شده، مشکلاتی است که برای کسبه داخل ترمینال و ساکنین مناطق پشت ترمینال و خیابان علیپور و همچنین ترافیک شهری بوجود آمده است. بسیاری از کسبه طی تماس با خبرنگار استناد نیوز گلایه های شدیدی نسبت به این اقدام داشتند که کسب و کار آن ها را مستقیما با مشکل مواجه کرده است، از نانوایی داخل این مجموعه که مشتریان آن را ساکنین منطقه پشت ترمینال تشکیل می دادند که با بسته شدن درب پشتی راهی نزدیک به نانوایی ندارند تا اغذیه فروشی و دفاتر مسافربری.
این اقدام باعث شده خودروهایی که از سمت میدان ولایت قصد ورود به ترمینال را دارند وارد بار ترافیکی میدان امام قائمشهر شده و دور بزنند که بسیاری از رانندگان حاضر به طی این مسیر طولانی و پر ترافیک نشده و در خلاف جهت مسیر خیابان خود را به ترمینال می رسانند که این مورد می تواند خطرات فراوانی را به همراه داشته باشد.

مورد دیگری که وجود دارد مسدود نمودن بخشی از رینگ داخلی است که با هدف کاستن از بار ترافیکی میدان امام (ره) با هزینه های گزاف ساخته شده بود.

شاید بتوان مزایایی نیز برای تغییر ورودی و خروجی پایانه مسافربری قائمشهر یافت اما در مقابل مشکلاتی که بوجود آورده به چشم مردم و خبرنگار ما نیامد، از این رو لازم است شهرداری قائمشهر و مجریان این طرح دلایل منطقی و قانع کننده خود را به مالکان اصلی شهر یعنی مردم شهید پرور قائمشهر تشریح نمایند.

استناد نیوز به عنوان یک رسانه مردمی و کاملا مستقل آمادگی انتشار پاسخ شهرداری قائمشهر در این خصوص و موارد دیگر را دارد تا یک طرفه به قاضی نرفته باشد! باید منتظر ماند و دید آیا شهرداری قائمشهر خود را در برابر انتقادات وارده در هزینه کردها و افکار عمومی پاسخگو می بیند یا به رویه سابق خود ادامه خواهد داد!

استناد نیوز به زودی طی نظرسنجی بزرگی عملکرد شهرداری قائمشهر در سال 96 و سایر شهرهای استان مازندران را مورد پرسش عموم مردم استان قرار خواهد داد. با ما همراه باشید...



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار