حسین زادگان؛ پرسشگری و مطالبه گری در استان مازندران باید تقویت شود\

حسین زادگان؛ پرسشگری و مطالبه گری در استان مازندران باید تقویت شود

  • کد خبر: 216110
  • چاپ
  • انتشار: 25 اسفند 1397 - 07:31

استنادنیوز؛ استاندار مازندران با بیان این که پرسشگری و مطالبه گری در استان مازندران باید تقویت شود، تاکید کرد: آرامش مدیران با پرسشگری و مطالبه گری باید بر هم بریزد چون مدیران باید بگویند که چه کردند.

احمد حسین زادگان در همایش دو هزار نفری طلاب مازندرانی مقیم قم که با حضور آیت الله طبرسی برگزار شد، با بیان این که طلاب مازندرانی ظرفیت بزرگی برای استان محسوب می‌شوند، گفت: فلسفه وجودی این همایش بهره گیری از ظرفیت عظیم نیروی انسانی و اندیشه‌های عمیق طلاب است.

استاندار مازندران یکی از دلایل عدم توسعه استان را بخشی نگری و عدم استفاده از تمام ظرفیت‌های استان دانست و گفت: اعتقادم بر این است که یک مازندران داریم و باید مازندران را یکپارچه ببینیم زیرا تعصبات صنفی و بخشی نگری در دستگاه‌های اجرایی یکی از آسیب‌های جدی برای پیشرفت مازندران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مازندران منابع انسانی مستعد و باهوشی دارد و هر زمان این نیروی انسانی در هر حوزه‌ای ورود پیدا کرده، سرآمد بوده است.

استاندار مازندران حضور جوانان مازنی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: رشادت و ایثارگری جوانان مازندران در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست که این امر نشان دهنده ظرفیت عظیم نیروی انسانی مستعد است.

حسین زادگان به نقش آیت الله طبرسی در توسعه و پیشرفت استان اشاره و گفت: در سایه مدیریت و ولایت مداری آیت الله طبرسی و مشارکت مردم، استان مازندران کمتر دچار تقابل و التهابات سیاسی شده است.

حسین زادگان با بیان این که پرسشگری و مطالبه گری در استان مازندران باید تقویت شود، تاکید کرد: آرامش مدیران با پرسشگری و مطالبه گری باید بر هم بریزد چون مدیران باید بگویند که چه کردند.

استاندار مازندران اظهارداشت: سعی کرده ام در روش و شیوه مدیریتی در استان تغییراتی ایجاد کنم تا بتوانیم شاهد پیشرفت استان باشیم.

وی یکی از دلایل برگزاری این همایش‌ها و نشست‌ها را گزارش مدیران به نخبگان، جوانان و جامعه عنوان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار