اعزام ۲۵۰ زائر بسیجی به سرزمین نور از سوادکوه شمالی\
  • فرمانده سپاه سواد کوه شمالی خبر داد؛

اعزام ۲۵۰ زائر بسیجی به سرزمین نور از سوادکوه شمالی

  • کد خبر: 216117
  • چاپ
  • انتشار: 25 اسفند 1397 - 22:36

استنادنیوز؛فرمانده سپاه سواد کوه شمالی از اعزام ۲۵۰ زائر بسیجی محلات سواد کوه شمالی به سرزمین نور خبر داد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ما به قرارگاه رسانه ای شهید کابلی، محمد رضا خمسیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در سرزمین نور برای باری دیگر در محضر شهدا گرد هم آمده تا تجدید بیعتی با شهدا کنیم، اظهار کرد: امسال با ۲۵۰ زائر که متشکل از ۱۰۰ برادر و ۱۵۰ خواهر بسیجی شهرستان بوده در اردوی راهیان نور شرکت کرده تا در راستا و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.
وی با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۳ اسفند ماه با ۴ کاروان و خودروهای شخصی و پشتیبان در سفر معنوی راهیان نور حضور داشته، تصریح کرد: بسیجیان محلات سواد کوه شمالی از اقشار مختلف دانش آموز، دانشجو و فرهنگی در سنین مختلف نوجوان، جوان و بزرگسال برادران و خواهران در اردوی راهیان نور ما را همراهی می کنند.
فرمانده سپاه سواد کوه شمالی خاطرنشان کرد: استقبال مردم فهیم سواد کوه شمالی از اردوی راهیان نور بسیار عالی بوده اما توان و ظرفیت اعزام بیش از این نبوده و شرمنده بسیجیان و آحاد مردم شهرستان بودیم.
خمسیه درادامه بیان کرد: با تشکیل ستاد پشتیبانی راهیان نور در سطح شهرستان که توسط دستگاه ها و نهاد های سواد کوه شمالی شکل گرفت با استقبال خوبی روبه رو شده و با حمایت مجموعه و خیرین شهرستان این سفر معنوی با کیفیت بهتر برگزار می شود.
وی گفت: هر زائر به عنوان سفیر و افسران جنگ مبلغینی بوده تا از این سفر معنوی بهره گرفته و در راستای حفظ انقلاب اسلامی کوشا باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار