پیش بینی وضعیت آب و هوای رشت و استان گیلان تا نوروز 98\
  • با بررسی نقشه های هواشناسی

پیش بینی وضعیت آب و هوای رشت و استان گیلان تا نوروز 98

  • کد خبر: 216121
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 12:44

آگاهی از وضعیت آب و هوایی در تصمیم گیری برای برنامه ریزی مسافرت در تعطیلات برای مسافران بسیار با اهمیت است

به گزارش استناد نیوز، درحالی که در روزهای پایانی سال 97 به سر می بریم و طی روزهای آینده موج اول سفرهای نوروزی آغاز خواهد شد آگاهی از وضعیت آب و هوایی استان گیلان که یکی از مقاصد مهم مسافران نوروزی می باشد حائز اهمیت است. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای استان گیلان را طی روزهای آینده تا عید نوروز 98 به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

دوشنبه 27 اسفند 97 : در روز دوشنبه همچنان شاهد بارش باران در استان گیلان خواهیم بود البته بارش ها در این روز شدت کمی خواهند داشت و در ساعات بعد از ظهر به صورت پراکنده خواهد بود.

سه شنبه 28 اسفند 97 : در صبح روز سه شنبه آسمان استان همچنان ابری خواهد بود و بارندگی به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت، اندکی کاهش دمای هوا را نیز شاهد خواهیم بود، اما در ساعات بعد از ظهر بر شدت و میزان بارندگی افزوده می شود و گاهی نیز رگبار پیش بینی شده است، در ارتفاعات و جاده های کوهستانی انتظار بارش به صورت برف می رود.

چهارشنبه 29 اسفند 97 : در آخرین روز سال 97 سامانه بارشی که در استان فعال بوده از فعالیتش کاسته می شود به این صورت که در صبح این روز بارندگی کمی و به صورت نم نم و پراکنده انتظار می رود اما در ساعات بعد ازظهر بر پوشش ابرها کاسته شده و بارندگی محسوسی پیش بینی نمی شود.

پنجشنبه 1 فروردین 98 : در اولین روز سال 98 استان گیلان آسمانی نیمه ابری تا آفتابی خواهد داشت و بارش ها به طور کامل متوقف خواهند شد، افزایش دمای هوا نیز رخ خواهد داد تا هوایی کاملا بهاری را در نوروز تجربه کنیم.

لازم به توضیح است که پیش بینی دقیق آب و هوای ناپایدار استان مازندران بسیار دشوار است و در روزهای آینده ممکن است شاهد تغییراتی در روند حرکتی ابرها باشیم، اما با افزایش دقت پیش بینی ها تا حد زیادی می توانیم به این پیش بینی صورت گرفته اطمینان نماییم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار