فعالیت شورای هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب در مازندران آغاز شد + معرفی اعضا\

فعالیت شورای هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب در مازندران آغاز شد + معرفی اعضا

  • کد خبر: 216124
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 13:40

استنادنیوز؛ فعالیت شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی ایران در مازندران با معرفی اعضای هیأت رئیسه آغاز شده است.

 فعالیت شورای هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب در مازندران آغاز شد + معرفی اعضا

 فعالیت رسمی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی ایران در مازندران با معرفی اعضای هیأت رئیسه آن در جمع خبرنگاران آغاز شده است.

در جلسه این جلسه حجت‌الاسلام علی غفاری رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، شکرالله رضازاده‌شرمه به عنوان نائب رئیس و علیرضا جانبازی به عنوان سخنگوی این شورا معرفی شدند.

حجت‌الاسلام علی غفاری رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران طی نشست خبری گفت: نیروهای انقلاب اسلامی استان با همه سلایق و گرایش و با درک ضرورت جامعه دینی در کنار همدیگر قرار گرفته تا هر کسی که در دل در گروه انقلاب و رهبر انقلاب اسلامی دارد را به صورت منسجم مورد حمایت قرار دهند.

وی با اعلام اینکه اگر امروز با قدرت در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم به این دلیل است که مردم به آرمان‌های امام و رهبری وفا دار هستند، اظهار کرد: مردم در اصول انقلاب با هم متحد هستند و نباید اجازه دهیم که مسائل حاشیه‌ای زمینه برهم زدن صفوف ما را فراهم کند.

  رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران خاطر نشان کرد: جمعی از اعضای و دغدغه‌مندان کنار هم دیگر جمع شده بر اصل آرمان انقلاب اسلامی ایران پافشاری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه این حرکت براساس شاخص و بر مبنای منشور تدوین شده افراد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود، گفت: در این منشور معرفی شاخصه‌های شایستگی و تبیین نقش نظارتی مردم بر عملکرد مسؤولان در نظر گرفته شده است.

غفاری یادآور شد: بسیاری از مسؤولان به مردم در قبال مسؤولیتی که دارند پاسخگو نیست و باید سیستم مطالبی‌گری را در سطح جامعه تقویت کنیم.

وی با اعلام اینکه هدف ما انسجام‌بخشی است، افزود: ضعف‌هایی ممکن است وجود داشته باشد و با این وحدت و با انتخاب افراد شایسته از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم اقدام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با بیان اینکه هدف ما مطالبه‌گری و تبیین آن بین مردم است، در ارتباط با تامین مسائل مالی اعضای شورا گفت: همه اعضا به صورت خودش و با هزینه شخصی خودشان در این عرصه ورود پیدا کردند.

غفاری تاکید کرد: به هیچ گروه سیاسی خاصی منتسب نیسیتم و هدف ما معرفی افراد توانمند و دلسوز  برای پیشبرد تعالی انقلاب اسلامی ایران است.

 در ادامه نائب رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، گفت: یک گروه سیاسی هویتش به ارائه لیست در انتخابات است، در گذشته یک فضای بوده است که نظر خودشان را به جامعه تحمیل می‌کردند ما بنای آگاهی‌بخشی را داریم.

شکرالله رضازاده‌شرمه با اشاره به اینکه برای معرفی افراد شاخص در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بررسی و صلاحیت‌های افراد در سطح استان و شهرستان انجام می‌شود، افزود: در صورت استانی شدن و حوزه‌ای شدن انتخابات این آمادگی برای معرفی افراد داری صلاحیت و شایسته وجود دارد.

علیرضا جانبازی سخنگوی این شورا نیز درباره مشارکت مردم در انتخابات و برخی اظهارنظرهای غیرمرتبطی که در این باره وجود دارد،گفت: مردم دوست دار نظام بوده و هستند.

وی در پایان  اضافه کرد: این تشکیلات در 22 شهرستان استان راه‌اندازی شده است، ارزیابی در سطح شهرستان انجام شده و در نهایت لیست نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98  به مردم معرفی می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار