پویش عیدانه«سرخی من از تو» به جای چهارشنبه‌سوری/ لبخند امید به بیماران با اهدای خون\

پویش عیدانه«سرخی من از تو» به جای چهارشنبه‌سوری/ لبخند امید به بیماران با اهدای خون

  • کد خبر: 216125
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 13:43

استنادنیوز؛ مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام اینکه مردم استان به پویش عیدانه با شعار «سرخی من ازتو» بپیوندند، گفت: در آیین چهارشنبه‌سوری به جای انجام کارهای خطرناک و استرس‌زا در عمل خیر و خداپسندانه اهدای خون شرکت کرده و لبخند امید را به بیماران هدیه کنند.

پویش عیدانه«سرخی من از تو» به جای چهارشنبه‌سوری/ لبخند امید به بیماران با اهدای خون

اسماعیل پوریانی ، اظهار کرد: معمولا همه ساله در ماه اسفند و نزدیک شدن تعطیلات نوروز آمار مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون کاهش پیدا می‌یابد.

وی افزود: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و همچنین چهارشنبه‌سوری توصیه ما به مردم مازندران به‌ویژه جوانان این است تا در شب و روز چهارشنبه‌سوری به‌جای انجام کارهای خطرناک، به مراکز اهدای خون مراجعه کرده و با شرکت در عمل خیر و خداپسندانه اهدای خون سرخی زندگی  و لبخند امید را به بیماران  هدیه کنند.

مدیرکل انتقال خون مازندران اضافه کرد: مراکز انتقال خون ساری، بابل،آمل،چالوس و تنکابن  در آیین چهارشنبه سوری از 7:30 صبح  تا ساعت 19 و سایر پایگاه‌ها نیز طبق روال عادی آماده خدمت‌رسانی به داوطلبان اهدای خون هستند.

پوریانی با اعلام اینکه مردم مازندران به پویش عیدانه با شعار «سرخی من از تو»  بپیوندند، گفت: در آیین چهارشنبه سوری به جای  انجام کارهای خطرناک و استرس‌زا در عمل خیر و خداپسندانه اهدای خون شرکت کرده و لبخند امید را به بیماران هدیه کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار