پیش بینی وضعیت آب و هوای مشهد در تعطیلات نوروز 98\

پیش بینی وضعیت آب و هوای مشهد در تعطیلات نوروز 98

  • کد خبر: 216129
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 20:31

با آگاهی از وضعیت آب و هوایی شهر مقصد در مسافرت ها می توان برنامه ریزی بهتری برای استفاده حداکثری از تعطیلات داشت

به گزارش استناد نیوز، درحالی که در روزهای پایانی سال 97 به سر می بریم و طی روزهای آینده موج اول سفرهای نوروزی آغاز خواهد شد آگاهی از وضعیت آب و هوایی استان خراسان رضوی و شهر مذهبی مشهد که یکی از مقاصد مهم مسافران نوروزی می باشد حائز اهمیت است. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای استان خراسان رضوی و شهر مشهد را طی روزهای آینده تا عید نوروز 98 و تعیلات آن به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

دوشنبه 27 اسفند 97 : در ساعاتی از شبانه روز دوشنبه در شهر زیارتی مشهد شاهد بارش باران به صورت پراکنده و گاها رگباری خواهیم بود، که این میزان بارندگی در ساعات شب کمتر پیش بینی می شود.

سه شنبه 28 اسفند 97 : نقشه های هواشناسی نشان می دهند در صبح روز سه شنبه به صورت پراکنده احتمال بارش باران وجود دارد اما رفته رفته بر پوشش ابرها کاسته شده و آسمان مشهد در شب نیمه ابری خواهد بود. کاهش دمای هوا در این روز محسوس خواهد بود بطوری که در سردترین ساعات دمای هوا به حدود 3 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

چهارشنبه 29 اسفند 97 : در آخرین روز سال 97 نیز کارشناسان هواشناسی برای ساعات صبح تا بعد از ظهر آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرده اند که در ساعات پایانی روز با افزایش ابر احتمال کمی نیز برای بارندگی وجود دارد.

پنجشنبه 1 فروردین 98 : اما اولین روز سال 98 آسمان مشهد نا پایدار خواهد بود، بارش باران در ساعاتی به صورت برف نیز به زمین خواهد آمد، و اولین روز بهار در مشهد زمستانی خواهد بود! اما این نا پایداری های جوی تداوم چندانی نداشته و در ساعات پایانی روز بارندگی متوقف خواهد شد.

جمعه 2 فروردین 98 : برای جمعه آسمان استان صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و انتظار می رود دمای هوا نیز چند درجه افزایش داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار