پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران در تعطیلات عید نوروز 98\
  • بررسی نقشه های هواشناسی

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران در تعطیلات عید نوروز 98

  • کد خبر: 216132
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 22:03

بخش عمده مسافران نوروزی را مردم پایتخت نشین تشکیل می دهند، تهران در نوروز 98 هوایی بهاری دارد که می تواند زمان سفر مردم تهران را به تاخیر بیاندازد!

به گزارش استناد نیوز، درحالی که در روزهای پایانی سال 97 به سر می بریم شاید بسیاری از مردم پایتخت خود را برای سفر به شمال کشور آماده می کنند، اما با توجه به هوای بهاری تهران و بارندگی در شمال کشور و وضعیت نامساعد جوی در جاده ها شاید بهتر باشد مردم تهران زمان سفر خود را تغییر دهند. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای تهران را طی روزهای آینده تا عید نوروز 98 و تعطیلات آن به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

دوشنبه 27 اسفند 97 : آسمان تهران در صبح روز دوشنبه ابری تا نیمه ابری پیش بینی شده است وزش باد نسبتا شدید پدیده قابل ذکر در ساعات صبح تا ظهر است، در ساعات بعد از ظهر و شب هم آسمان نیمه ابری خواهد بود و پدیده قابل ذکری انتظار نمی رود.

سه شنبه 28 اسفند 97 : نقشه های هواشناسی نشان می دهند در صبح روز سه شنبه آسمان تهران صاف و آفتابی بوده اما رفته رفته در ساعات پایانی روز و شب شاهد پدیدار شدن ابرها خواهیم بود و آسمان ابری می شود.

چهارشنبه 29 اسفند 97 : در آخرین روز سال 97 نیز کارشناسان هواشناسی برای ساعات صبح نیمه ابری و ابری خواهد بود که احتمال کمی نیز برای رگبار باران وجود دارد که در صورت وقوع مقدار آن چشمگیر نخواهد بود. در ساعات شب چهارشنبه بر پوشش ابرها کاسته می شود. دمای هوا در سردترین ساعات شب به 3 درجه سانتی گراد می رسد.

پنجشنبه 1 فروردین 98 : در اولین روز سال 98 آسمان تهران غالبا آفتابی خواهد بود، در ساعات ابتدایی روز کمی پوشش ابر خواهیم داشت که رفته رفته از آسمان محو خواهند شد، بنابراین آسمان تهران اولین روز سال 98 کاملا پایدار پیش بینی شده است.

جمعه 2 فروردین 98 : برای جمعه آسمان استان تهران کاملا صاف و آفتابی پیش بینی شده که افزایش حدود 5 درجه ای را نیز در پی دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار