فردوسی پور از برنامه 90 اخراج می شود؟ / خداحافظی قریب الوقوع عادل فردوسی پور با شبکه 3\
  • در پی اختلاف با مدیر شبکه 3

فردوسی پور از برنامه 90 اخراج می شود؟ / خداحافظی قریب الوقوع عادل فردوسی پور با شبکه 3

  • کد خبر: 216133
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 22:29

به نظر می‌رسد تصمیم حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه 90 قطعی شده است و در ترکیب جدید برنامه 90 که مدیر شبکه سوم به آن اشاره کرده جایی برای عادل فردوسی پور وجود ندارد.

به گزارش استناد نیوز، ماجرای اختلاف شدید عادل فردوسی پور با علی فروغی مدیر جوان و 30 ساله شبکه سوم صدا و سیما چند ماهی است که علنی شده است و در آخرین جنجال بوجود امده بین این دو، عادل فردوسی پور پس از دریافت جایزه بهترین برنامه با رای مردم در جشن جام جم، به انتقاد از فشارهای ناحق علیه خود پرداخت و طعنه هایی به مدیر شبکه سوم سیما زد. ماجرا از 30 مهرماه 97 شروع شد، درحالی که نام 90 در فهرست برنامه‌های شبکه 3 قرار داشت، ناگهان اعلام شد که با تصمیم مدیر این شبکه، برنامه 90 حذف شده است. روابط عمومی شبکه سه تلویزیون ایران کمی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد: "با عنایت به رفتار غیرحرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد. "

بعد از اختلافات عادل فردوسی‌پور با فروغی مدیر شبکه سوم و حواشی پیش آمده در جشن جام‌جم که او صراحتا از «بی‌مهری» به خود در «شبکه‌ای که خانه‌اش بود» حرف زد، حالا مدیر گروه ورزش شبکه 3 از تغییر در ترکیب برنامه 90 برای سال جدید خبر داده می‌گوید: «برنامه نود در سال جدید با ترکیب و ساختار جدید روی آنتن می‌رود.»

 او در مورد سرنوشت عادل فردوسی‌پور گفته: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد، به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم.

در همین حال «احسان شیعه» مدیر شبکه ورزش خبر داد که به «عادل فردوسی‌پور» مجری و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نود» پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش داده شده است. او تاکید می‌کرد که  «این پیشنهاد به وی اعلام شده اما هنوز در این زمینه به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.»

به گزارش استناد نیوز، باید منتظر ماند و دید آیا فرد دیگری قادر به اجرای پر مخاطب ترین برنامه ورزشی سال های اخیر صدا و سیما با کیفیت فردوسی پور خواهد بود یا خیر؟ کاملا واضح است که همه مردم برنامه 90 را با فردوسی پور می شناسند و قطعا با این تغییر بزرگ جایگاه این برنامه در بین مردم به شدت تضعیف خواهد شد. در دوره ای که اقبال مردم به برنامه های صدا و سیما به شدت کاهش یافته است آیا این اقدام مدیر جوان شبکه 3 توجیحی دارد؟

به نظر می رسد حذف عادل فردوسی پور از برنامه 90 بیشتر از اینکه به او صدمه بزند به ضرر شبکه 3 خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار