پیش بینی وضعیت آب و هوا جزیره کیش در تعطیلات عید نوروز 98\

پیش بینی وضعیت آب و هوا جزیره کیش در تعطیلات عید نوروز 98

  • کد خبر: 216140
  • چاپ
  • انتشار: 27 اسفند 1397 - 14:35

یکی از موارد مهمی که در انتخاب مقصد برای سفرهای نوروزی تعیین کننده است وضعیت آب و هوایی مقصد می باشد که در ادامه به بررسی آب و هوای کیش در تعطیلات نوروز می پردازیم

به گزارش استناد نیوز، جزیره کیش در آب های نیلگون خلیج فارس یکی از مقصد های اصلی مسافران نوروزی می باشد که به دلیل آب و هوای مساعدی که معمولا در فصل بهار دارد و همچنین مناطق گردشگری زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای خاطره سازی در تعطیلات نوروز باشد. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای جزیره کیش را طی روزهای آینده تا عید نوروز 98 و تعطیلات آن به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

 

سه شنبه 28 اسفند 97 : نقشه های هواشناسی نشان می دهند در تمام ساعات شبانه روز سه شنبه آسمانی صاف خواهیم داشت که در روز خورشید و در ساعات شب ماه و ستاره در آن خودنمایی می کنند. وزش باد شدید پدیده دیگر قابل ذکر در این روز می باشد.

چهارشنبه 29 اسفند 97 : در آخرین روز سال 97 نیز کارشناسان هواشناسی آسمان جزیره را غالبا آفتابی پیش بینی کرده اند که در ساعاتی از شبانه روز شاهد پوشش ابری نیز در آن خواهیم بود که این پوشش ابر در ساعات پایانی شب بیشتر می شود. دمای هوا در گرمترین و سردترین ساعات شبانه روز به 25 و 18 درجه سانتی گراد می رسد.

پنجشنبه 1 فروردین 98 : در اولین روز سال 98 آسمان کیش تغییر چندانی نسبت به روز قبل خود نخواهد داشت و غالبا آفتابی و با پوشش کمی ابر پیش بینی شده است، در برخی ساعات وزش باد را نیز تجربه خواهیم کرد.

جمعه 2 فروردین 98 : برای روز جمعه آسمان جزیره به صورت نیمه ابری خواهد بود که در ساعات شب بر پوشش ابرها افزوده می شود، وزش باد ملایم نیز در این روز قابل پیش بینی است.

شنبه 3 فروردین 98 : در سومین روز نوروز کمی ناپایداری جوی پیش بینی می شود، در ساعاتی از شبانه روز احتمال بارش باران به صورت رگباری خواهیم بود و همچنین رعد و برق نیز پدیده قابل ذکر جزیره بخصوص در ساعات شب خواهد بود. وزش باد نیز در این روز شدت می گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار