پیش بینی وضعیت آب و هوای اصفهان در تعطیلات عید نوروز 98\

پیش بینی وضعیت آب و هوای اصفهان در تعطیلات عید نوروز 98

  • کد خبر: 216141
  • چاپ
  • انتشار: 27 اسفند 1397 - 22:14

یکی از موارد مهمی که در انتخاب مقصد برای سفرهای نوروزی تعیین کننده است وضعیت آب و هوا می باشد که در ادامه به بررسی آب و هوای شهر توریستی و تاریخی اصفهان در تعطیلات نوروز می پردازیم

به گزارش استناد نیوز، استان اصفهان و مرکز آن یعنی شهر تاریخی اصفهان یکی از توریستی ترین شهرهای کشورمان می باشد که با بناهای تاریخی بسیار منحصر به فرد هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی از سراسر ایران می باشد. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای اصفهان را طی روزهای آینده تا عید نوروز 98 و تعطیلات آن به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

سه شنبه 28 اسفند 97 : نقشه های هواشناسی نشان می دهند آسمان استان اصفهان در تمام روز صاف و آفتابی خواهد بود و دمای هوا در روز به 15 درجه سانتی گراد می رسد، در شب نیز آسمان کاملا صاف و سوزناک بوده که دمای هوا در سردترین ساعات منفی خواهد شد.

چهارشنبه 29 اسفند 97 : در آخرین روز سال 97 نیز پدیده خاصی برای آب و هوای اصفهان انتظار نمی رود و آسمان کاملا صاف و بدون پوشش ابر خواهد بود.

پنجشنبه 1 فروردین 98 : در اولین روز سال 98 آسمان اصفهان همچنان پایدار باقی می ماند و تنها در برخی ساعات شاهد لکه های ابر در آسمان خواهیم بود، وزش باد ملایم نیز پیش بینی می شود، دمای هوا در سردترین ساعات شب به -1 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

جمعه 2 فروردین 98 : برای روز جمعه نیز آسمان استان اصفهان در صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده است که همین پوشش ابری اندک از سوز هوا کاسته و افزایش دما را به همراه خواهد داشت.

شنبه 3 فروردین 98 : در سومین روز نوروز کمی ناپایداری جوی پیش بینی می شود، در این روز برای اصفهان آسمانی صاف تا نیمه ابری انتظار داریم که رفته رفته بر تراکم ابرها افزوده می شود، دمای هوا در این روز افزایش خواهد داشت و به 19 درجه سانتی گراد در گرمترین و 6 درجه سانتی گراد در سردترین ساعات می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار