اولین آزمون جدی استاندار مازندران در پی وقوع سیل / مردم سیل زده مازندران نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند\
  • انتظار اقدامات فوری و اساسی از حسین زادگان

اولین آزمون جدی استاندار مازندران در پی وقوع سیل / مردم سیل زده مازندران نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند

  • کد خبر: 216143
  • چاپ
  • انتشار: 27 اسفند 1397 - 23:44

بارندگی شدیدی که در ساعات پایانی روز یکشنبه در استان مازندران آغاز شده بود در نهایت موجب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل شد، اکنون مسئولین استانی وظیفه سنگینی در قبال مردم مناطق سیل زده دارند

به گزارش استناد نیوز، وقوع سیل در برخی شهرهای شرقی استان مازندران در روزهای پایانی سال، درحالی که مردم خود را برای برپایی جشن نوروز آماده می کردند، مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

سیل به بسیاری از زیرساخت های شهری، باغات و منازل مسکونی در شهرهای ساری، شیرگاه، پل سفید، نکا، کیاکلا و... آسیب رسانده و دستور تخلیه تعدادی از روستاها و مسدود شدن راه ها صادر شده است، همچنین موجب قطع برق در برخی مناطق بخصوص در شهر کیاکلا گردید.

در مرحله اول فعال شدن هرچه سریعتر گروه مقابله ستاد مدیریت بحران با حداکثر توان برای برقراری امنیت و شریان های حیاتی مانند: آب، برق، گاز و بازگشایی مسیرهای تردد و همچنین تامین نیازهای اولیه بهداشتی و تغذیه برای آسیب دیدگان سیل لازم و ضروری است. سپس باید گروه بازسازی و بازتوانی به منظور جبران خسارات بوجود آمده از جمله خسارات مالی اقدامات فوری خود را آغاز نماید.

در حالی که مردم در روزهای پایانی سال در سخت ترین شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی به سر می برند کمک حداکثری برای جبران خسارات به بار آمده از این سیل ویرانگر وظیفه تمامی مدیران ادارات مربوطه و مسئولین شهری و استانی و شخص استاندار مازندران به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان می باشد.

وقوع این سیل اولین آزمون جدی احمد حسین زادگان در سمت استانداری مازندران پس از انتصابش در آذرماه 97 می باشد که می تواند قدرت مدیریتی آقای استاندار را در شرایط بحرانی بسنجد و برای مردم روشن سازد. جبران خسارات وارده به مردم باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد تا خاطرات تلخ طوفان سال گذشته در قائمشهر و حمایت ضعیف صورت گرفته در زمان استاندار وقت زنده نگردد. نماینده دولت تدبیر و امید در استان مازندران باید پس از برآورد فوری و دقیق خسارات وارده از سیل با قدرت مطالبه گری خود اعتبارات لازم را از دولت طلب نموده و با بسیج تمام امکانات و نیروهای استان به مردم شریف مازندران برای بازگشت به زندگی عادی کمک نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار