شلمچه نقطه آغاز و پایان ۸ سال دفاع مقدس است/ شهید بلباسی قبل از شهادت با خدا معامله داشت\
  • راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه؛

شلمچه نقطه آغاز و پایان ۸ سال دفاع مقدس است/ شهید بلباسی قبل از شهادت با خدا معامله داشت

  • کد خبر: 216146
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1397 - 09:53

استنادنیوز؛راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه گفت: نقطه آغازین و پایان ۸ سال دفاع مقدس در خاک شلمچه وجه تمایز آن با دیگر نقاط عملیاتی است

به گزارش استنادنیوز به نقل از خبرنگار اعزامی قرارگاه رسانه ای شهید کابلی، محمد رضا الله یاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شلمچه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری قطعه ای از بهشت و محلی است فرشتگان الهی برخاکش تقرب می جویند، اظهار کرد: شلمچه نه تنها با نام شهدا شلمچه شد بلکه نقطه آغازین و پایان ۸ سال دفاع مقدس در خاک شلمچه است.
وی تصریح کرد: راهیان نور حرکتی عظیم بوده که بر جوانان تاثیر گذار است، امروزه ما شاهد این هستیم که دانش آموزان و دانشجویان کشور برای بازدید ار منطقه عملیاتی حضور پیدا کرده و با این مناطق آشنا می شوند.
راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه بیان کرد: وظیفه خطیر راویان آشنایی کاروان ها با یادمان ها و مناطق عملیاتی بوده تا به طور کلی جوانان شهدا و حماسه آنان را بشناسند و ما با تدبیر دفاع ۴۰ ساله که از اول انقلاب شروع و تاکنون ادامه دارد در کنار بسیجیان و جوانان این کشور هستیم.
الله یاری با اشاره به اینکه استقبال بسیجیان و جوانان امسال نسبت به سال گذشته از سرزمین نور بیشتر بوده و از ساعت ۷.۵ صبح تا ۱۱ شب این عزیزان با حضور چشمگیر خود از مناطق بازدید می کنند، افزود: مطالعه وصیت نامه و زندگینامه شهدا باعث آشنایی جوانان با راه و رسم زندگی شهدا شده و بدانند که شهدا چه کسانی بودند که از بین این همه رزمنده گلچین شدند تا با عمل به وصیت نامه شهدا عاقبت به خیر و شهدا شاخه ای برای ما در روز قیامت باشند.
وی در ادامه با یادآوری یاد و خاطره شهید مدافع حرم بلباسی گفت: شهید بلباسی از سازمان های اردویی راهیان نور مازندران بوده و در جلسات متعددی در کنار ایشون حضور داشتم و آن چیزی که شهید بلباسی را همانند شهدای دفاع مقدس گلچین کرد اخلاق، رفتار و کردار شهادت گونه شهید بود.
راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه با اشاره به اینکه شهدا مدافع حرم کسانی بودند که از دنیای مادی بریده و با خدا معامله کردند، خاطرنشان کرد: شهید بلباسی قبل از شهادت نیز با خدا معامله داشت، فردی با اخلاق و نگاه شهدا بود، مجاهدین راه حق شهدای زنده هستند، شهید بلباسی نه تنها در اردوهای جهادی بلکه در کارهای عام المنفعه نیز فعالیت داشتند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار