آمادگی کامل بندرامیرآباد جهت میزبانی از گردشگران نوروزی\
  • مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبر داد:

آمادگی کامل بندرامیرآباد جهت میزبانی از گردشگران نوروزی

  • کد خبر: 216151
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1397 - 10:13

استنادنیوز؛در آستانه تعطیلات نوروز ۹۸ ، بندرامیرآباد با بسیج تمامی امکانات خود ، آماده میزبانی از گردشگران دریایی می باشد

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی ؛ مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره به اینکه استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و برخورداری از موهبت های طبیعی و گردشگری هر ساله میزبان صدها هزار توریست و گردشگر داخلی و خارجی می باشد گفت بندرامیرآباد با ورود به صنعت توریسم دریایی به عنوان یکی از حوزه های مهم گردشگری ، در تلاش است با جذب حداکثری مسافران ، رونق اقتصادی شگرفی را در منطقه ایجاد کند.

مهندس سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه سازمان بنادرودریانوردی مسئولیت اجرای طرح گردشگری دریایی منطقه را به بندرامیرآباد واگذار کرده است افزود محل بندرامیرآباد ، پلاژهای فرح آباد ساری و مروارید نکا مناطقی هستند که طرح گردشگری دریایی جهت میزبانی از مهمانان نوروزی به اجرا در می آید.

وی ارتقای ایمنی گردشگری دریایی را از الویت های این طرح برشمرد و در این راستا به معاونت امور دریایی بندرامیرآباد نکاتی را از قبیل ، عدم ارائه خدمات تفریحی دریایی در شرایط نامساعد جوی و دریایی ، جلوگیری از فعالیت و تردد شناورهای فاقد هویت و استفاده از شناورهای مجهز و ایمن ، توصیه کرد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در سال جاری بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر از بندرامیرآباد و پلاژهای محدوده این بندر بازدید کردند اظهار داشت به منظور آمادگی عوامل طرح گردشگری دریایی ، مانوری با حضور نیروهای دریابانی ، یگان حفاظت منابع آبزیان و تمامی نیروهای مرتبط با این طرح در بندرامیرآباد برگزار شد.

مدیر بزرگترین بندر شمال کشور در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران و دست اندرکاران اجرای طرح گردشگری دریایی ، ضمن جذب حداکثری گردشگران ، نوروز ۹۸ بدون حادثه ای را شاهد باشیم.

بندرامیرآباد با دارا بودن ۱۵ پست اسکله و ۱۰۶۰ هکتار اراضی پسکرانه ساحلی در شرق استان مازندران واقع شده است که با جاذبه های گردشگری فراوان اعم از همجواری با جزیره زیبای میانکاله و با دسترسی جاده ای و هوایی مناسب ، به عنوان بزرگترین بندرحاشیه دریای خزر شناخته می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار