پیش بینی وضعیت آب و هوای تبریز و استان آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز 98\

پیش بینی وضعیت آب و هوای تبریز و استان آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز 98

  • کد خبر: 216153
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1397 - 22:16

آگاهی از وضعیت آب و هوایی شهر مقصد پیش از سفرهای نوروزی بخصوص در مورد شهرهایی که وضعیت جوی متغییری دارند برای برنامه ریزی سفر بسیار اهمیت دارد

به گزارش استناد نیوز، استان آذربایجان شرقی و بخصوص مرکز این استان یعنی تبریز یکی از شهرهای زیبا و تاریخی با جاذبه های گردشگری فرآوان است که در تعطیلات نوروزی میزبان جمعیت زیادی از مسافران خواهد بود. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای استان آذربایجان شرقی را در عید نوروز 98 و تعطیلات آن به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

 

چهارشنبه 29 اسفند 97 : در آخرین روز سال 97 سامانه بارشی که طی روزهای گذشته در استان آذربایجان شرقی فعال بود، آسمان استان را ترک کرده و دیگر شاهد بارندگی در روز چهارشنبه نخواهیم بود. آسمان تبریز در ساعات روز ابری تا نیمه ابری خواهد بود که در ساعات شب بر تراکم ابرها کاسته خواهد شد.

پنجشنبه 1 فروردین 98 : در اولین روز سال 98 آسمان استان و تبریز غالبا آفتابی با لکه های ابر می باشد، دمای هوا در این روز افزایش نسبی خواهد یافت.

جمعه 2 فروردین 98 : برای روز جمعه نقشه های هواشناسی نشان می دهند آسمان استان نیمه ابری خواهد بود که رفته رفته در ساعات پایانی روز و شب بر تراکم ابرها افزوده خواهد شد، دمای هوا در این روز نیز همچنان سیر صعودی خواهد داشت و در گرمترین ساعات روز به 12 درجه سانتی گراد می رسد.

شنبه 3 فروردین 98 : در سومین روز نوروز کمی ناپایداری جوی در آذربایجان شرقی پیش بینی می شود، در این روز برای تبریز آسمانی صاف تا نیمه ابری انتظار داریم که رفته رفته بر تراکم ابرها افزوده می شود، دمای هوا در این روز اندکی کاهش خواهد یافت، احتمال رعد و برق نیز وجود دارد و باد ملایمی نیز پیش بینی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار