عبدالله رضیان پیگیر مشکلات سیل زدگان مازندران / تلاش نماینده قائمشهر برای دریافت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان\

عبدالله رضیان پیگیر مشکلات سیل زدگان مازندران / تلاش نماینده قائمشهر برای دریافت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان

  • کد خبر: 216155
  • چاپ
  • انتشار: 29 اسفند 1397 - 11:06

سیلی که در روزهای اخیر در استان مازندران جاری شده مشکلات گسترده ای را برای مردم مناطق سیل زده بوجود آورده است

به گزارش استناد نیوز، بارندگی شدیدی که از روز یکشنبه در شرق مازندران آغاز شده بود موجب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در بعدازظهر روز دوشنبه شد، این سیل علاوه بر زیرساخت های شهری به بسیاری از زمین های کشاورزی و باغات و همچنین منازل مسکونی در مناطق روستایی کیاکلا، قائمشهر، شیرگاه، ساری، میاندرود، نکا و... خسارت وارد آورد.

سیل در کیاکلا باعث بالا آمدن آب تا 1.5 متر در سطح شهر شد و بیشترین خسارات را به همراه داشته و موجب قطع برق و گاز برخی نقاط گردید که تلاش ها برای رفع کامل این مشکلات ادامه دارد.

در این شرایط سخت بوجود آمده حضور فعال و پیگیری مجدانه مسئولین شهری و استانی می تواند موجب دلگرمی مردم سیل زده منطقه گردیده و گوشه ای از مشکلات آن ها در روزهای پایانی سال و نوروز 98 مرتفع گرداند. درحالی که برخی از مسئولین به خود برای حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات زحمت نداده اند! نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی از نخستین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور یافت و آستین ها را بالا زد، عبدالله رضیان در روزهای اخیر یکی پیگیرترین مسئولان استان مازندران برای کمک به مردم سیل زده بوده است که حضور میدانی ایشان تا نیمه های شب در روستاهای خسارت دیده و شرکت در جلسات مختلف استانی و رایزنی ها با مسئولان کشوری و سازمان برنامه بودجه برای دریافت کمک های بلاعوض فوری به مردم این نوید را می دهد که عزمی راسخ برای کمک به آن ها وجود دارد.

استناد نیوز به عنوان یک رسانه مردمی همانطور که عملکرد منفی نمایندگان و مسئولان در سمت های مختلف را نقد می کند، بر خود لازم می داند اقدامات مثبت صورت گرفته را نیز ارج نهاده و اطلاع رسانی نماید. امیدواریم این تلاش ها ادامه یابد و تمامی مسئولان در هر پست و مقامی که هستند وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانده تا شرایط موجود در استان بهبود یابد.

سیل مازندرانعبدالله رضیان سیلسیل و عبدالله رضیان نماینده مجلس

سیل کیاکلا رضیان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار