پیش بینی آب و هوا شیراز و استان فارس در تعطیلات عید نوروز 98\

پیش بینی آب و هوا شیراز و استان فارس در تعطیلات عید نوروز 98

  • کد خبر: 216159
  • چاپ
  • انتشار: 29 اسفند 1397 - 15:26

یکی از موارد مهمی که در انتخاب مقصد برای سفرهای نوروزی تعیین کننده است وضعیت آب و هوا می باشد که در ادامه به بررسی آب و هوای شهر زیبا و تاریخی شیراز و استان فارس می پردازیم

به گزارش استناد نیوز، استان فارس و مرکز آن یعنی شهر زیبا و تاریخی شیراز یکی از توریستی ترین شهرهای کشورمان می باشد که با بناهای تاریخی بسیار منحصر به فرد هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی از سراسر ایران می باشد. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای شیراز در تعطیلات عید نوروز 98 به شرح زیر پیش بینی شده است.

 

پنجشنبه 1 فروردین 98 : در اولین روز سال 98 آسمان شیراز ابری تا نیمه ابری پیش بینی می شود، حداکثر دمای هوا در این روز 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

جمعه 2 فروردین 98 : برای روز جمعه از تراکم ابرها در آسمان استان فارس و شهر شیراز کاسته خواهد شد و خورشید درآسمان نمایان می شود.

شنبه 3 فروردین 98 : در سومین روز نوروز کمی ناپایداری جوی پیش بینی می شود، در این روز برای شیراز آسمانی نیمه ابری و ابری پیش بینی شده است که در ساعاتی از شبانه روز با افزایش تراکم ابرها احتمال بارش باران به صورت رگباری وجود دارد.

یکشنبه 4 فروردین 98 : ناپایداری های جوی در روز یکشنبه با شدت بیشتری ادامه می یابد و در این روز هم شاهد رگبار هایی خواهیم بود که بارندگی مناسبی را به همراه دارند. احتمال رعد و برق نیز وجود دارد، دمای هوا در این روز حدود 5 درجه کاهش را تجربه خواهد کرد.

دوشنبه 5 فروردین 98 : روز پنجم فروردین نیز شاهد بارندگی به صورت رگباری در ساعاتی از روز خواهیم بود، اما در ساعات بعد از ظهر تا شب پیش بینی می شود بارش ها تداوم داشته باشند و مقدار قابل توجهی بارندگی ثبت شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار