وظیفه سپاه این است که در حوادث مترقبه و غیرمترقبه در خط مقدم امدادی باشد/اقدامات سپاه دیده نمی شود\

وظیفه سپاه این است که در حوادث مترقبه و غیرمترقبه در خط مقدم امدادی باشد/اقدامات سپاه دیده نمی شود

  • کد خبر: 216162
  • چاپ
  • انتشار: 01 فروردين 1398 - 14:05

استنادنیوز؛فرمانده سپاه کربلا مازندران در خصوص اقدامات سپاه در سیل چند روز گذشته مازندران گفت: وظیفه سپاه این است که در حوادث مترقبه و غیرمترقبه در خط مقدم امدادی باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در خصوص اقدامات سپاه در سیل چند روز گذشته مازندران گفت: وظیفه سپاه این است که در حوادث مترقبه و غیرمترقبه در خط مقدم امدادی باشد. در سیل چند روز اخیر نیز 200 پاسدار و نیروهای بسیجی زودتر از همه دستگاه ها بصورت سازمان یافته برای کمک به مردم سیل زده سیمرغ، بهنمیر، میاندورود، هزارجریب، ساری نکا وارد عمل شدند.

سردار بابایی در بخش مهندسی از اعزام و بکارگیری ماشین آلات سنگین امدادی سپاه و حتی خودروهای نظامی به شهرستان های سیل زده خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امدادی بسیج برای مقابله با بحران بصورت عملی وارد میدان شدند از توزیع مواد غذایی بین سیل زدگان تا بکارگیری قایق ها و جت اسکی های سپاه برای نجات جان مردم محاصره شده در سیل بخشی از اقدامات امدادی سپاه بود.

این مقام مسئول از رسانه ها خواست با گزارش های میدانی از خدمات امدادی سپاه، بین مردم سیل زده بروند و افکار عمومی را در جریان این مطلب که چه کسانی در نخستین ساعات اولیه در کنار مردم بودند، قرار دهند.

سردار بابایی در پایان سخنان خود با بیان این نکته که اقدامات سپاه دیده نمی شود و مسئولین در گزارش ها خود از نهادی رسمی که زیرنظر دولت هستند نام می برند اما از اقدامات سپاه حرفی نمیزنند، بیان کرد: هرچند سپاه و بسیج نیازی به برجسته شدن در بین مردم ندارد چون مردم دارند خدمات سپاه را می بینند اما این انتظار از مسئولین و رسانه ها میرود برای تقویت و تشویق روحیه مردمی در مشارکت های عمومی حضور امدادی سپاه و بسیج را گزارش دهند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار