آخرین وضعیت و ماجرای درگیری مردم شهر دزفول و اندیمشک + فیلم و عکس \
  • درگیری بر سر نصب تابلو؛

آخرین وضعیت و ماجرای درگیری مردم شهر دزفول و اندیمشک + فیلم و عکس

  • کد خبر: 216164
  • چاپ
  • انتشار: 01 فروردين 1398 - 14:50

مدتی است اختلاف شدیدی بین مردم دزفول و اندیمشک بر سر حدود مرزی این شهرها بوجود آمده است که با بی تدبیری مسئولان، در شب عید منجر به درگیری شدیدی شد

به گزارش استناد نیوز، شهرداری دزفول اخیراً اقدام به نصب تابلو ورودی شهر به صورت طاق نصرت با تصویر شهدای مدافع حرم در ورودی این شهر کرده است که مردم اندیمشک در اعتراض به این اقدام برای تعیین حد و مرز شهرستانهای دزفول و اندیمشک، تابلو ورودی دزفول را پایین می آورند و درگیری ایجاد شد.

شورای تامین نیز در این خصوص دستور عدم نصب تابلو ورودی توسط این دو شهرستان تا اطلاع ثانوی را داده است. فرمانده انتظامی اندیمشک در این خصوص گفت: نارضایتی مردم اندیمشک بابت نصب تابلو ورودی شهرستان دزفول از طریق مراجع قانونی و مسؤولان بررسی و رفع خواهد شد. وی افزود: شهروندان گرامی این نکته را مد نظر داشته باشند که ممکن است افراد مغرض بدنبال به حاشیه کشاندن این اعتراض باشند.

مناقشه در خصوص محدوده دو شهر مجاور اندیمشک و دزفول، از سال‌های قبل در جاده ارتباطی دو شهر و در اطراف پایگاه چهارم شکاری و دانشگاه جندی شاپور وجود داشته است که این موضوع با سقوط تابلوی ورودی شهر دزفول در اردیبهشت ماه سال جاری شدت گرفت.

از بعد از ظهر روز گذشته فراخوان‌هایی برای نصب تابلوی ورودی شهر دزفول و از سوی دیگر برای دعوت از اندیمشکی‌ها برای ممانعت از این اقدام در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این فراخوان‌ها در شب عید منجر به تجمع حدود 1500 نفر شد نیروی انتظامی هم برای کنترل اوضاع در ابتدای جاده اندیمشک به دزفول و حد فاصل کوی نیرو و پایگاه چهارم شکاری مستقر شد. که در نهایت منجر درگیری شدیدی بین مردم دو شهر گردید و ضمن کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن چندین تن، به اموال عمومی نیز خسارت زیادی وارد شد.

درگیری دزفول و اندیمشکدرگیری اندیمشک و دزفول 2درگیری خوزستاناندیمشک و دزفول

 

آشوب خوزستان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار