جهانگیری؛ در گلستان هنوز در مرحله بحران هستیم\

جهانگیری؛ در گلستان هنوز در مرحله بحران هستیم

  • کد خبر: 216184
  • چاپ
  • انتشار: 05 فروردين 1398 - 09:25

استنادنیوز؛ معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: در گلستان هنوز در مرحله بحران هستیم، آب باید از آق‌قلا خارج شود، مسیر تخلیه آب کند است.

اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: رئیس جمهور علاقه‌مند بود که خودش حضور پیدا کند و با هم به تفاهم رسیدیم که بنده حضور پیدا کنم و دولت به طور جدی علاقه‌مند است که در سختی‌ها و خوشی‌ها در کنار مردم باشد.

معاون اول رئیس جمهوری یادآور شد: درس‌های زیادی از حوادث گرفتیم گاهی اوقات فراموش می‌کنیم، درسی که از زلزله کرمانشاه گرفتیم غیر از استحکام بنا، روح همبستگی و انسجام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به همکاری متولیان استانی در کمک به سیل‌زدگان، گفت:پیام این همکاری این است که سختی‌ها را با همبستگی حل کنیم و باید این درس‌ها را عملیاتی کنیم، کشوری هستیم که گرفتار مشکلات جدی است.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: وحدت مازندران در کمک به سیل الگو مناسبی در کشور است.

وی اضافه کرد: سیل به نقطه‌ای رسیده است که مردم وارد دوره‌ای شدند که می‌توانند مشکل خودشان را حل کنند، روحیه مردم را باید حفظ کرد، مردم اگر روحیه خودشان را حفظ کنند می‌توانند مشکلات را حل کنند.

جهانگیری ادامه داد: مردم زمانی دچار مشکل می‌شود که پشتوانه مناسب نداشته باشند، مهم‌ترین اتفاق حفظ روحیه مردم است که با تدابیر مردم مشکلات را حل کنند، استاندار مازندران در صحنه و میدان بوده، نماینده مجلس، مسؤولان بخش‌های مختلف تنها نبودند در این بخش اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در گلستان هنوز در مرحله بحران هستیم، آب باید از آق‌قلا خارج شود، مسیر تخلیه آب کند است، در مازندران وارد دوره بازسازی شدیم، بخش اصلی مسکن است و سرپناه مردم باید در موعد مقرر بازسازی شود.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: از مسؤولان درخواست می‌کنیم که اقدامات تعمیرات طی دو ماه آینده به اتمام برسانند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار