پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98\

پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98

  • کد خبر: 216203
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1398 - 11:14

موج دوم سفرهای نوروزی به زودی آغاز خواهد شد و خانواده ها برای تعطیلات پایانی نوروز 98 و روز سیزده بدر برنامه ریزی می نمایند، برای یک تعطیلات خوب لازم است از وضعیت آب و هوایی اطلاع کسب کنید.

به گزارش استناد نیوز، یکی از شهرهایی که جاذبه های زیاد تفریحی و تاریخی برای مسافران نوروزی دارد شهر زیبای اصفهان است، آگاهی از وضعیت آب و هوای اصفهان در روزهای پایانی نوروز 98 و سیزده بدر و تعطیلات بعد از آن می تواند موجب برنامه ریزی بهتری برای سفر گردد.

کارشناسان هواشناسی ، آب و هوای اصفهان را در هفته آینده به شرح زیر پیش بینی کرده اند:

دوشنبه 12 فروردین 98 : در ساعات روز دوشنبه برای اصفهان انتظار بارش باران داریم که همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، همین وزش باد رفته رفته ابرها را از آسمان محو خواهند کرد و در ساعات شب هوا صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

سه شنبه 13 فروردین 98 : برای روز طبیعیت پیش بینی ادامه وزش باد را خواهیم داشت، اما آفتاب در سیزده بدر اصفهان خودنمایی می کند، دمای کاهش خواهد یافت به طوری که در سردترین ساعات شب ممکن است منفی شود.

چهارشنبه 14 فروردین 98 : برای روز چهارشنبه نیز جوی آرام برای اصفهان پیش بینی شده است، وزش ملایم باد را نیز انتظار داریم، آسمان در این روز صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

 پنجشنبه 15 فروردین 98 : در روز پنجشنبه آب و هوای اصفهان در روز آفتابی و در شب نیمه ابری پیش بینی شده است وزش باد ملایم نیز احساس خواهد شد، در ساعات پایانی شب بر تراکم ابرها افزوده خواهد شد.

جمعه 16 فروردین 98 : در آخرین روز تعطیلات نوروزی در اصفهان افزایش پوشش ابرها را همراه با افزایش دما پیش بینی می کنیم، آسمان اصفهان نیمه ابری تا ابری خواهد بود که همین لایه های ابر موجب کاهش سوز سرما و افزایش دما خواهند بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار