موج دوم سفرهای نوروزی رئیس جمهور اینبار در مازندران! / آقای روحانی انتظار استقبال از مردم شمال نداشته باشید\
  • به بهانه سفر روحانی به شمال؛

موج دوم سفرهای نوروزی رئیس جمهور اینبار در مازندران! / آقای روحانی انتظار استقبال از مردم شمال نداشته باشید

  • کد خبر: 216205
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1398 - 14:23

سفر دیرهنگام رئیس جمهوری به استان های شمالی دردی از مردمی که خانه هایشان، زمین های کشاورزی اشان و دارو ندارشان را از دست داده اند، دوا نمی کند، خانه های مردم با بازدیدها و وعده های شما آباد نمی شود

به گزارش استناد نیوز، بعد از حوادث اخیر سیل در مازندران و گلستان که آسیب های زیادی به مردم و زیرساخت های شهر و روستا این دو استان وارد کرده است، حالا حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان بعد از گذشت بیش از یک هفته به گلستان و مازندران آمد!

حسن روحانی در ایامی که مردم منطقه شمال در بدترین شرایط و درگیر سیل ویرانگری بودند که با سوء تدبیر برخی از مسوولان به وقوع پیوست، برای دیداری فشرده به قشم سفر کرده بود و اکنون پس از سیلابی شدن قشم و بهاری شدن آب و هوای شمال کشور موج دوم سفر نوروزی خود را آغاز کرده است! این اقدام رئیس جمهور مانند نوش دارو پس از مرگ سهراب است، در زمانی که حضور روحانی و دیگر مسئولان کشور می توانست امید بخش به سیل زدگان باشد، غیبت آنها تنهایی مازندران و گلستان را در شرایط سخت ثابت کرد.
آقای استاندار میزبان خوبی برای رئیس جمهور باشید مردم دیگر رمق مهمان نوازی با پیاز 17 هزارتومانی را ندارند.

آقای رئیس جمهور؛ بعد از چند روز و با تاخیر درنهایت معاون اول شما آمدند و دیدند مصیبتی را که به استان ما وارد شده، دیگر بازدید شما پس از فروکش کردن سیل و بارندگی معنایی ندارد، بجای بازدید، گزارش خسارات سیل را از معاون اول و مسئولان دیگر گرفته و جبران خسارت کنید.

کدورت مازندرانی ها نسبت به شما پس از مشکلات اقتصادی، وعده های تحقق نیافته از پروژه های استانی و تلاش برای انتقال آب دریای خزر بسیار بوده و حالا با بی تفاوتی شما نسبت به سیل ویرانگر شمال بیشتر هم شده است. این کدورت ها با پیامک تبریک نوروز و بازدید بی ثمر شما رفع نمی شود، پس از گذشت 8 روز از سیل خانمان برانداز لازم بود با دست پر برای رفع مشکلات مردم بیایید نه برای گرفتن عکس یادگاری با ویرانه هایی که به بار آورده اید.

امیدواریم آخر هفته خوبی را در سواحل فرح آباد بگذرانید..



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار