پیش بینی آب و هوای آمل در سیزده بدر تا 16 فروردین 98\

پیش بینی آب و هوای آمل در سیزده بدر تا 16 فروردین 98

  • کد خبر: 216209
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1398 - 13:23

آمل یکی از شهرهای بزرگ و زیبای استان مازندران با مناظر بکر است که در تعطیلات نوروز و روز سیزده بدر میزبان مسافران زیادی است

به گزارش استناد نیوز، شهر آمل و روستاهای زیبای آن به همراه مناطق بکر در جاده هراز یکی از شهرهایی است که بخصوص در روز طبیعت مسافران زیادی را در خود جای می دهد، آب و هوای آمل از 12 تا 16 فروردین به شرح زیر پیش بینی شده است:

دوشنبه 12 فروردین 98 : مانند اکثر شهرهای استان مازندران، آمل هم 12 فروردینی بارانی خواهد داشت. میزان این بارش ها در آمل چشمگیر بوده و ساعاتی از شبانه روز شاهد رگبار باران خواهیم بود و در ساعاتی بارندگی متوقف خواهد شد. دمای هوا در گرمترین ساعات روز دوشنبه به 13 درجه سانتی گراد می رسد.

سه شنبه 13 فروردین 98 : در ساعات بامدادی روز سیزده بدر همچنان باران پیش بینی می شود، اما با روشن شدن هوا از پوشش های ابری کاسته و بارندگی قطع خواهد شد و آسمان ابری و نیمه ابری خواهد بود، همچنین افزایش چشمگیر دمای هوا را انتظار داریم که در گرمترین ساعات بعد از ظهر به 22 درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید.

چهارشنبه 14 فروردین 98 : در این روز همچنان آسمان آمل در اغلب ساعات روز و شب نیمه ابری خواهد بود، البته در ساعتی از صبح احتمال کمی برای بارندگی پراکنده وجود دارد. دمای هوا نیز مقداری کاهش خواهد داشت.

 پنجشنبه 15 فروردین 98 : پنجشنبه در آمل آسمان ابری پیش بینی شده است که در ساعاتی از بعد از ظهر احتمال بارش باران نیز وجود دارد،

جمعه 16 فروردین 98 : روز جمعه نیز آسمان شهر آمل غالبا ابری پیش بینی می شود که در برخی نقاط شاهد پایین آمدن ابرها و مه نیز خواهیم بود. احتمال بارندگی کوتاه و پراکنده نیز وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار